Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

08 martie 2009

(un fel de) Concurs

Cine-mi spune din ce film e screenshot-ul din header primește filmul. Deadline: azi, ora 23.59.

21 de comentarii:

verbiaj. spunea...

o sa ma rog de castigator sa-mi dea si mie filmul :)

Anonim spunea...

ma supara ca habar n-am.
tipul de la volan imi zice jean paul belmondo in tinerete. pe de alta parte, strada e prea larga pentru un film european, sugerand mai degraba america de nord. daca-mi vine, iti zic. bafta la rbf!

luiza spunea...

dog day afternoon? deşi maşina e parcă şi mai veche..
(oricum, imaginea mi-a adus aminte de scena genială de la începutul filmului les vacances de monsieur hulot, cu câinele care stă-n mijlocu străzii şi n-are chef să se mişte din faţa maşinii lui m. hulot:)

cinesseur spunea...

ar mai fi o oră și un pic ;)

@ zamolxis (thank you, Sir for wishing me luck): ai nimerit continentul nu și actorul. mă furnică la degete să dau un hint... cred că mă voi abține, totuși :)
@luiza: analogia stă în picioare, varianta avansată nu! ce ne facem?!
@verbiaj: și dacă nu va fi nici un câștigător?

verbiaj. spunea...

daca n-o sa fie nici un castigator o sa apelez la varianta "suna un prieten". pe tine.

cinesseur spunea...

"call me Ishmael"! așa începe Moby Dick :)

luiza spunea...

atunci dăm premiu pentru cea mai simpatică analogie :D
şi uite că mai am una (telefonistică&incipit-literară): "It was a wrong number that started it, the telephone ringing three times in the dead of night, and the voice on the other end asking for someone he was not."

pantacruel spunea...

domnule d, ma bag si eu.
abia acum am vazut concursul. stii ca mor dupa chestii din astea :)

deci mai am cateva muinute la dispozitie... sigur nu ghicesc, dar incerc!

cinesseur spunea...

@luiza: poate fiindcă e și regizor ai adus vorba de Auster ;)?

@pantacruel: te așteptam, mister P. ai mai avea fix 11 minute starting now...

luiza spunea...

poate, da :)

cinesseur spunea...

@luiza: if so, I'm glad to meet you :)

luiza spunea...

likewise. mi te vorbise cineva de bine, aşa am ajuns pe-aici :)

pantacruel spunea...

e incredibil de greu! nu am nici un indiciu aproape si totusi am speranta ca voi gasi!
ma tem insa ca este imposibil :)
mai am totusi doua minute.

pantacruel spunea...

ma dau batut! nici nu imi dau seama cine e la volan macar...! :)

deci cine naiba e la volan si ce film e???

cinesseur spunea...

hai, că jucăm în prelungiri :)

pantacruel spunea...

pai cum jucam overtime daca nu intelegem contra cui jucam? spune-ne ce "sport" este...

cinesseur spunea...

@luiza: deci așa merge treaba, doar cu recomandări! so be it :) în acest caz, însă, trebuie să-i mulțumesc PR-istului anonim fiindcă te-a convins ;)

cinesseur spunea...

@pantacruel: în mod sigur nu e un "sport sângeros"! jocul poate fi și de dragul jocului nu neapărat contra cuiva, însă dacă ar fi să numesc un challenger atunci aș zice că tocmai v-ați luptat cu propriile cunoștințe în domeniu :)

luiza spunea...

da, ai avut un bun pr-ist, în gusturile căruia am maaaaare încredere.
eu zic să nu mai jucăm nimic, că dacă e aşa cum zici tu, cum că adversarul au fost propriile noastre cunoştinţe în domeniu, atunci eu am câştigat, pen'că le-am luat prin învăluire :D

pantacruel spunea...

aici ai dreptate. nu am vazut atatea filme cate mi-as fi dorit.
sper doar ca dupa ce aflu raspunsul sa nu ma trezesc spunand "culmea, il stiam!" :)

cinesseur spunea...

ok folks, stop joc! având în vedere că nimeni nu a dat răspunsul pe care-l așteptam (deși la ce ping pong mișto s-a stârnit nici nu mai știu ce așteptam) nu pot decât să vă mulțumesc și să vă dezvălui formula câștigătoare... în postul următor!