Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

31 martie 2009

Co(e)nstrângeri

Jesus Quintana: You ready to be fucked, man? I see you rolled your way into the semis. Dios mio, man. Liam and me, we're gonna fuck you up.
The Dude: Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jesus Quintana: Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
The Dude: Jesus.
Jesus Quintana: You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.

Aş fi pus fragmentul video strict pentru accentul dement folosit de John Turturro. Ar fi fost prea simplu, însă! Aşa, redând doar dialogul, vă forţez să revedeţi faza pe ecranul memoriei, vă testez oarecum reflexele. Dacă există persoane care nu ştiu din ce film e secvenţa, asta însemnând în 99% din cazuri că nu au văzut filmul, dar o găsesc laughable, good for them: au simţul umorului! Şi o temă: să vadă degrabă filmul!

7 comentarii:

pantacruel spunea...

am vazut filmul, normal. e big, e lebowskian :)

cinesseur spunea...

nici nu mă aşteptam la altceva din partea dvs., domnule p. cine nu vede măcar un film al fraţilor Coen se cheamă că a trăit degeaba pe pământul ăsta.

pantacruel spunea...

e, nici chiar asa... mai ales ca nici chiar brothers C nu mai sunt ce erau odată ;)

apropo de filme (ca despre asta tot vorbim). ce 'nerabdare' ai pe lista in 2009? (evident, ma refer si la insiruirea de pe blogul meu) sunt convins ca ti-ai fixat niste tinte precise! :)

pantacruel spunea...

merci domnule dj. am facut corectura de rigoare :)

pantacruel spunea...

dar tot n-ai raspuns la intrebare.
inteleg ca nu prea astepti nimic de la 2009. cinematografic vorbind ;)

cinesseur spunea...

well, s-au adunat niște treburi p-aici cât eu am întâmpinat probleme tehnice (nu puteam să-mi public răspunsurile din cauza browser-ului și a setărilor lui blogger). iată ce mă tot căzneam eu să scriu și nu apărea:

tocmai fiindcă nu mai sunt ce erau odată filmele Coenilor din anii 90 sunt un must see!

la așteptări, un top 3 + 1: cele două filme ale căror titluri conțin spelling errors (primele două din lista ta, adică), michael mann firește și malick (cred că în comentariul de la tine am scris cu dublu "l", shame on me if so).

gata! bine-i acuma? hope it is!

pantacruel spunea...

ma speriasem. credeam ca iara am incurcat vreo litera. dar de data asta e de la ei, mi-am adus aminte! :))

(asa)dar, avem aceleasi asteptari.