Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

01 aprilie 2009

O are mică!

Decupat din context, ce ar putea înţelege cineva din episodul ăsta sau cum s-ar putea raporta la el? Eu, de exemplu, am înţeles din ce film a fost smuls şi că excesul de realism e, uneori, mai dăunător decât pudibonderia. În schimb, persoana care mi-a trimis acest fragment a reţinut acel ceva pe care eu l-am folosit ca titlu.

Un comentariu:

pantacruel spunea...

macar daca ar fi fost exces de priapism! :)
asta e diferenta intre un pintilie si un polanski, daca vrei. ca sa nu ma arunc la pestii mai mari!

totusi, ca cinefil inrait, nu ma deanjeaza prea tare ca micuța dorina imi arata ciucurasii :p