Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

06 aprilie 2009

Cinequiz

Cine e în stare să spună de unde e ruptă imaginea asta, primeşte filmul. Cine nu, rămâne cu privitul. În oglindă sau în gol... Mâine, la aceeaşi oră (18.00), trag storurile.

Later edit: ca de obicei, un singur om a știut despre ce e vorba aici. Cum el pare să fi văzut acest film, îmi rezerv dreptul de a-l premia cu ce prin cap nu îi trece. Watch out your email, sir!

4 comentarii:

pantacruel spunea...

mie, personal, nu mi-a placut rutger hauer nici la batranete, nici la tinerete, despre monique van de ven nu stiu ce sa spun,
iar de la verhoeven nu m-am 'desfatat (turceste, neturceste...)' cu adevarat decat cu secventele apetisante picurate dintre picioarele desfacute ale frumoasei sharone stone :)

pantacruel spunea...

am fost descalificat? :)

algernon spunea...

cred că la conequiz-urile astea ar trebui să publici comentariile abia la final. altfel, există riscul ca unii să se ia după ceilalți și se duce naibii tot farmecul.

eu îl recunoscusem pe hauer, dar filmul nu îl știu, însă dacă mă iau după detaliile oferite de Pantacruel e piece of cake!

think about it, my friend!

cinesseur spunea...

@pantacruel: nu descalificăm pe nimeni! we're men of honor here!

@algernon: merci de sfat! I'll think about it till I think over ;)