Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

05 aprilie 2010

Gata, am fluierat și eu!

În ciuda tonului, pe alocuri extrem de dur, subscriu la observaţiile lui Gorzo despre Eu când vreau să fluier, fluier. Cum nu am de gând să revin asupra subiectului, o să-mi permit să adaug că filmul lui Florin Şerban depășește la limită nivelul unei producții de televiziune (gen TVR) ce problematizează pe înțelesul oricui fără să-și disoneze publicul (maniheismul e maniheism, convențiile sunt convenții, rețeta e respectată la miligram). Nu-i nimic rău aici, dacă rezultatul nu e vândut cu altă etichetă. Așa privite lucrurile, performanța de la Berlin e cu atât mai remarcabilă (dacă acceptați gradul de comparație).