În această fotografie de pe coperta albumului realizat de Serge Toubiana pentru filmul The Misfits (1961), practic un fel de making of cu ilustrate, Marilyn Monroe e surprinsă travelling without moving. Vine spre noi şi, în acelaşi timp, pare că se îndepărtează. Încă un pas sau doi şi iese din cadru. În maiestuoasa-i trecere, întoarce capul spre ţanţoşul Clark Gable, aşa, într-o doară, zâmbindu-i dulce-protocolar. Halatul dă să se desfacă, iar ea-l strânge la piept, încrucişându-şi mâinile, de parcă ar vrea să se îmbrăţişeze. Ca şi când s-ar apăra sau poate doar pentru a se încălzi. Un gest instinctiv, simplă cochetărie sau un gest ce reverbera difuz chinurile private? Peste nici un an de zile, în 5 august 1962, Marilyn ieşea definitiv din cadru. Se plictisise să-şi ţină de urât şi să se ţină singură în braţe.
Însemnarea aceasta, pe lângă faptul că e scrisă cu gândul la prezenţa absentă a cuiva, are şi darul de a vă reaminti că ulimul număr al Dilemei Vechi se vinde împreună cu dvd-ul The Misfits (dir. John Huston/1961). Dacă aş fi în locul vostru, n-aş rata ocazia!
Însemnarea aceasta, pe lângă faptul că e scrisă cu gândul la prezenţa absentă a cuiva, are şi darul de a vă reaminti că ulimul număr al Dilemei Vechi se vinde împreună cu dvd-ul The Misfits (dir. John Huston/1961). Dacă aş fi în locul vostru, n-aş rata ocazia!