Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

10 aprilie 2023

Enchanted April [Day 10] Ca mutu' și (ab)surdu'

Aveam pregătită pentru intrarea (wink, wink) de astăzi o însemnare din jurnalul lui Kafka. Mă țin de plan, ba chiar plusez, fiindcă în materie de absurd viața ne oferă resurse ienpuizabile. Cum e și dialogul de mai jos (cu mine în el).

Un coleg din biroul alăturat: Întreabă-ți colega de birou când e ziua ei.

Eu (mimico-gestual): Poftim? Da' întreab-o tu, care e faza?â

Colegul: Hai, întreabă tu, te rog!

Eu către colegă: Când e ziua ta?

Ea: Anul ăsta?

Eu: Nu, în 2050. Știi?

Ea: Păi cred că tot în aceeași zi cade.

Eu: Perfect!

Ea: Deci îți zic anul ăsta sau în 2050?

Eu: Și, și.

Ea25 august.

Eu: Perfect!

E atât de flawless & cursiv & hipersilabic că l-aș putea încadra fără dureri de cap în această rubrică mereu vitregită. 

--- --- ---

Și-acum, că ați fost cuminți și ați citit tot, direct din jurnalul lui Kafka (100 + 1 ani de la acel moment):