Mă uitam pe wiki în câte țări a fost difuzat Mad Men până acum (în august, începe al treilea sezon). În multe! România nu e printre ele. Oare nu spune și asta destule despre o țară neisprăvită și televiziunile ei de rahat, care preferă să reia la infint Friends, Dallas, Sex and the City, Neveste disperate și tot soiul de CSI-uri sălcii deja după prima serie?
Mad Men, Damages, In Treatment, Lie To Me... Sunt scumpe și nu-și scot banii, se justifică pungașii care se ocupă de programe. Plus că, mai spun ei, pot fi luate de pe net sau văzute acolo în timp real. Nu-i așa că-s deștepți? Sunt, cum să nu fie?! De dau în gropi. Mai mult, sunt și antrenați să justifice orice neghiobie! Sărmani idioți...
Normal că marfa de calitate costă, dar dacă ai standarde - nu doar ți le arogi -, îi faci o promovare ca lumea și lumea o va cumpăra (prin lume înțeleg, în cazul de față, publicul căruia i te adresezi sau cel proxim, cel care poate fi ademenit, nu întregul popor). Normal că oamenii iau gratis de pe net dacă n-au altă sursă și dacă tu, televiziunea lu' pește, nu vinzi produsul astfel încât ei să fie fericiți că ți-au băgat banul în teșcherea (via cablu)! Așa, ca fapt divers, cei care cheltuie mii de euro pe un lucru ce poate fi cumpărat și cu 10 nu fac asta doar pentru că au de unde sau din extravaganță! O știe orice student la sociologie (la zi). Problema e că prin televiziuni sunt felceri cu studii de marketing prin poștă.
Sunt gata să fac prinsoare cu orice tembel d-ăsta că o investiție cu cap și o promovare așijderea (nu bătaia de joc făcută de Mediapro în cazurile Dexter sau The Wire, difuzate aproape la limita samizdatului) ar reduce la cel puțin jumătate numărul celor care downloadează seriale pe care altfel nu le pot găsi. Pasionații sunt puțini, iar aceștia vor face oricum rost și de DVD (numai că la noi, manelizarea a atins inclusiv zona asta).
P.S.: Scuze pentru defulare! De obicei, mă enervez dincolo.
Mad Men, Damages, In Treatment, Lie To Me... Sunt scumpe și nu-și scot banii, se justifică pungașii care se ocupă de programe. Plus că, mai spun ei, pot fi luate de pe net sau văzute acolo în timp real. Nu-i așa că-s deștepți? Sunt, cum să nu fie?! De dau în gropi. Mai mult, sunt și antrenați să justifice orice neghiobie! Sărmani idioți...
Normal că marfa de calitate costă, dar dacă ai standarde - nu doar ți le arogi -, îi faci o promovare ca lumea și lumea o va cumpăra (prin lume înțeleg, în cazul de față, publicul căruia i te adresezi sau cel proxim, cel care poate fi ademenit, nu întregul popor). Normal că oamenii iau gratis de pe net dacă n-au altă sursă și dacă tu, televiziunea lu' pește, nu vinzi produsul astfel încât ei să fie fericiți că ți-au băgat banul în teșcherea (via cablu)! Așa, ca fapt divers, cei care cheltuie mii de euro pe un lucru ce poate fi cumpărat și cu 10 nu fac asta doar pentru că au de unde sau din extravaganță! O știe orice student la sociologie (la zi). Problema e că prin televiziuni sunt felceri cu studii de marketing prin poștă.
Sunt gata să fac prinsoare cu orice tembel d-ăsta că o investiție cu cap și o promovare așijderea (nu bătaia de joc făcută de Mediapro în cazurile Dexter sau The Wire, difuzate aproape la limita samizdatului) ar reduce la cel puțin jumătate numărul celor care downloadează seriale pe care altfel nu le pot găsi. Pasionații sunt puțini, iar aceștia vor face oricum rost și de DVD (numai că la noi, manelizarea a atins inclusiv zona asta).
P.S.: Scuze pentru defulare! De obicei, mă enervez dincolo.
Un comentariu:
Na, c-am scris si eu despre Mad Men. Vezi ca-i premiera azi, sezonul 3!
Trimiteți un comentariu