Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

02 octombrie 2010

CineQuiz (octombrie)


Breaking rules (ora 12.15):  

Hint - la sugestia lui Algernon, consultant special al tragerii cu  pușca - în secțiunea comentarii. Cu acest prilej, resetăm regulile: toți cei care au răspuns so far și, evident, nu au nimerit-o, mai pot încerca o dată. Asta e din partea casei, cum ar veni. Acum ar trebui să fie (mai) simplu!

După atâta teasing, here we are în fața unei noi provocări: Oktober (Cine)Quiz. Vă mărturisesc că am fost tentat să aleg două cadre de aici. Aș fi tras la temă, vorba rebusiștilor. Prin urmare m-am reorientat spre alt conflict armat, cel din Irak. Fiindcă filmul despre această a doua descălecare americană în Golf vorbește. Într-un mod foarte sincer și direct, dacă nu cumva împotriva intereselor americane. Acesta ar fi un hint. Al doilea și ultimul ar fi că nu e nici The Hurt Locker, nici Green Mile Zone. It's more than that! Personal nici nu mă așteptam la altceva din partea unui scenarist & producător ce a lansat numai capodopere (nu o să-i dau numele acum).

În căști The Unforgettable Fire, pe lcd Sunderland - ManUnited (ar fi trebuit să înceapă by now, dar trupa lui Sir Alex încă nu a ieșit pe teren din cauza unei conducte sparte în vestiarul lor, treabă destul de bizară în Anglia), iar aici un CineQuiz mai aparte. Așa că, aproape toate fiind la locul lor, tot ce trebuie să faceți e să indicați până mâine, la ora 14.00, răspunsul corect (numele filmului, nimic mai mult!). Nuanțele (sau comentariile) vă stau la dispoziție! Ca de obicei, vor trece doar răspunsurile neconforme. Nici o noutate, deci, cu excepția unei noutăți ce funcționează din această rundă: cei care nu și-au revendicat premiul la ultimele două ediții pot să-și ia adio. Răspunsurile lor vor ajunge direct în spam!

Așadar, multă baftă! Întâmplător sau nu, e postul cu numărul 666. Ne revedem mâine, duminică adică, după ora 14.00.

23 de comentarii:

Anonim spunea...

cred ca asta va fi editia cu cei mai multi castigatori. mai ales ca ne dai si hinturi :)
I say Men who stare at goats. (eu ma gandeam la chestii mai exotice; din preview, luandu-ma dupa a doua poza, as fi zis Code 46)

cinesseur spunea...

as zice ca s-ar putea sa fie editia cu cei mai putini castigatori daca ma gandesc ca, cel putin la ultimele doua, pana la ora asta aveam deja cinci "cosuri" de 3 puncte :)) oricum, mai ai dreptul la inca o incercare ;) la fel si ceilalti!

domnisoaraT spunea...

Redacted

pantacruel spunea...

postarea cu nr 666, spui? oare nu e su asta un hint deghizat? ;P cred ca aici e cheia, desi stiu ca am sanse infime sa ghicesc.

cinesseur spunea...

@domnisoaraT: ma asteptam sa fie adus "Redacted" in discutie, dar nu e asta ;)

@pantacruel: nu e acolo cheia :) faptul ca am adus vorba de 666 e, ca sa raman folosesc tot un termen de-al rebusistilor, o pista derutanta! try again. both of u.

Alta_ spunea...

Sa fie "Green Zone" ? La cate incercari avem dreptul la 2 sau la 3?

cinesseur spunea...

@Alta_: nu e nici Green Zone. de fapt, cand am zis Green Mile pe blog voiam sa zic Green Zone. am corectat intre timp. scuze! in conditiile in care a fost greseala mea, tu mai ai dreptul la doua trageri :)

Silviu spunea...

Green Zone

hitman 2 (aka algernon) spunea...

"now my eyes are just holograms" :)) time for me to show up, mate! cu cantec inainte mars! cantecul tikaramei m-a obsedat tpata ziua, asa cum de vreo trei ceasuri ma roade ideea de a participa la treaba asta de o facusi aici. grea ca dracu'! apropo, care e starea natiunii? se descurca au ba?

intr-o prima faza si eu am vrut sa zic "Retarded". fuck, I meant "Redacted". mi-a scapat ala pentru ca e folosit foarte des in filmul cu pricina, de-aia :)) te-ai prins ca-l stiu? te-ai prins. deocamdata ma mai gandesc. poate dimineata ma var si eu in schema.

cinesseur spunea...

@Silviu: tocmai am zis ca nu e Green Zone (am si explicat de ce, vezi raspunsul pentru Alta_)

cinesseur spunea...

welcome, hitman 2! here's the godfather :P

obbey the orders, soldier: don't tell anyone what you know. not even me :)))

dupa cum vezi, facem conversatie. incep sa ma simt putin asa... poate mai vin cu un hint sau ceva. tu ce zici? ca vaz ca-l stii si p-asta!

catalin spunea...

eu m-am dus cu gandul la jarhead, dar nu mai stiu ca l-am vazut demult! dar parca ala era despre primul conflict din irak,sau arabia saudita; whatever:))

himerya spunea...

Valley of the Wolves: Iraq

Anonim spunea...

Nu stiu filmul. Dar stiu ca a murit Sally Menke si nu ai semnalat.

Richie spunea...

Eu ma gandesc la Generation Kill..dar e miniserie nu film..

domnisoaraT spunea...

Damn, I must admit defeat. I would try again, but too busy right now. See ya next movie

cinesseur spunea...

@Anon: am decis ca pentru moment sa nu mai anunt decese pe acest blog. doar nasteri :))

RIP, Sally Menke! Filmele lui Tarantino vor arata de-acum altfel!

Anonim spunea...

pai si eu depun armele. desi, daca tot zici ca mai am dreptul la o incercare, parca Three kings screamed "retarded" daca-mi aduc bine aminte (da` nu poate fi, pt ca nu se potriveste cu celelalte hinturi)

algernon (Captain America) spunea...

poate ca ar fi indicat sa spui pentru a mai atenua posibilele sentimente de frustrare ale oamenilor ca filmul asta e, dupa manual, o mini serie TV. sigur, la cat de bine e facuta, el tot un film ramane, in cea mai pura acceptiune a termenului. totusi, pentru cei mai putin sensibili la nuante, deci mai catolici, asa ca mine (tu esti un eretic, I know), lasa comentariul asta sa treaca. asa a hint :))

eu nu mai particip. dar e ca si cum :)) te pup, banditule :))))

p.s.: il treci clasa (pe comentariu!), numai daca vrei. la cum te stiu eu, o sa vrei! dar nu e musai.

Alta_ spunea...

Nu mai e prea mult timp, asa ca dau (prima data) cu zarul: "Generation Kill"

adina spunea...

e greu al naibii fiindca imagini ca astea sunt asa de supercomune in filmele americane de razboi. de ex., inscriptia aia cu
Metallica imi aminteste de un documentar in care un pusti de vreo 19-20 isi povesteste incantat experienta de tanchist bombardandu-i pe amaratzii de prin afghanistan cu heavy-metal dat la maxim in cashti...but this is not afghanistan si i'm pretty sure this is not a documentary. deci: o fi Jarhead? :)

cinesseur spunea...

@ad: try again :) timp ar mai fi. si atentie maxima la hint!

@algernon: golanas mic (asta ca sa raman in registrul de adresare propus de tine, funny orisicat, trebuie sa admit!), dupa cum vezi, hintul tau s-a admis. si rezultatele au inceput sa apara si ele :)) te declar de pe acum castigatorul moral al acestui cinequiz, desi ai fi putut si castigatorul de facto, de jure si de ipso(s) facto :)))

himerya spunea...

Generation Kill
..si numai pt ca algernon s-a indurat cu hintul ala :))