Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

11 septembrie 2011

Vorbele astea bat orice trailer!

sursă imagine: beyondhollywood.com

„Un film mai pentru adulţi nu se poate face. Este o dramă pentru adulţi. Eu am crescut, aşa cum am crescut cu toţii, uitându-mă la Naşul şi altele asemenea, filme care erau făcute pentru adulţi. Iar acesta este un film de 100 de milioane interzis minorilor. Nimeni nu mai face aşa ceva. Iar Fincher nu are reţineri. I-au dat mână liberă. Mi-a arătat câteva scene deunăzi, şi am stat tot timpul cu mâna la gură exclamând: Tu vorbeşti serios?. Nu e vorba doar de faptul că mi-a arătat scene îngrozitor de explicite. Erau lucruri care se întâmplau sau se întâmplaseră. Şi, cumva, nu le vezi.” (Daniel Craig în ultimul Esquire românesc despre The Girl with the Dragon Tattoo, film după cartea cu acelaşi titlu ce va fi lansat în decembrie curent).