Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

04 octombrie 2021

Știrile zilei (Jurnalul meu de la ora 10)

  • Facebook is down. 

Ore în șir. Aș prefera zile. Să văd, așa de Kika și Mika relax, take it easyzbaterile influensărimii în chinurile anonimatului care, vai, ce-mi place verbul ăsta, a zămislit-o. Și unde se va întoarce cu sau fără moartea fb. 

Să punem o placă, așadar. Comemorativă.


Disclaimer: Aș fi putut să ascund bara de bookmark-uri, da' am zis că e mai pe captatio dacă le las acolo și le mâzgălesc. Le vedeți acolo și ziceți: oare ce dracu' e aici? Ah, da, niște bookmark-uri? Și-apoi Ildîrîm fulgerul vă lovește: oare ce o fi pus acolo? Mergeți în pace mai departe: nu veți afla. Poate că, în definitiv, acolo nu era nimic, doar m-am jucat eu de-a neinteresantul.
  • Suzanne Vega (Her name's not Luka, vai, ce funny!) va juca rolul lui Carson McCullers într-un film intitulat Lover, Beloved, regia Michael Tully. Cam obscur tot proiectul, am dat peste el din întâmplare, mai caut detalii. 
[pauză comercială]
  • Poster's juxtaposition sau fiecare cu ce-l doare (fără alte comentarii, precizând, totuși, că ambele filme sunt de anul ăsta)
  • Avem distribuitori de rahat (asta nu mai este o noutate, darămite o știre): Dune-le villeneuviene n-a ajuns nici la ora asta în România (22 octombrie ar fi data, pasămite). În schimb, tone de deșeuri amestecate cu artsy fartsy #pătrend sau #încontratrendului, vezi Malmkrog, freacă afișele mall-urilor. Merge în răspăr un hashtag de doi lei: #nunemaifacembine. Noapte bună!