Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

20 februarie 2009

Doubt: audio preview

Până vine cronica in extenso, vă ofer, pe lângă fragmenţelul de mai jos, şi săltăreaţa melodie inclusă în coloana sonoră: Blame it on the Bossa Nova - Eydie Gorme


Doubt e filmul care vine la Oscar cu cinci nominalizări la patru categorii grele: cea mai bună actriţă (Meryl Streep), cel mai bun actor în rol secundar (Philip Seymour Hoffman), cea mai bună actriţă în rol secundar (Viola Adams & Amy Adams) şi scenariu adaptat (John Patrick Shanley). Cu o astfel de distribuţie, a cărei valoare primeşte, iată, o primă recunoaştere, cel mai nimerit să ia Oscarul (dacă s-ar da la categoria asta) e... directorul de casting!

8 comentarii:

verbiaj. spunea...

eu iti propun altceva, pentru clubul tau de cinema. anunta si tu ce film o sa vezi, pune undeva, in dreapta. sa-l vedem si noi si sa fim mai la subiect.

cinesseur spunea...

ok, Sir! urma sa fac şi asta, dar acuma ca ai zis şi tu am un motiv în plus. oricum, am revenit asupra anunţului iniţial şi am pus o scurtă descriere :)

metro rider spunea...

Eu l-am vazut, marturisesc, in dorinta de a fi la curent macar in linii mari cu ce vedem la Oscar. Si nu mi-a parut deloc rau ca l-am vazut! Ideea lui V. si acceptul tau sunt o veste excelenta pentru mine :)

verbiaj. spunea...

tu pregateste cronica, eu vad filmul si altfel stam de vorba.

cinesseur spunea...

cronica e ca şi gata, tu cum stai cu filmul?

pantacruel spunea...

pai nu te grabi asa tare. mai stai un pic sa vad si eu filmul :)

cinesseur spunea...

ok, dar rezolvi până duminică pe la prânz?

pantacruel spunea...

normal!