Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

21 februarie 2009

"Happy Christmas to you, dear Pedro"

Câți dintre voi știau că Pedro Almodóvar are blog a avut blog? În trei limbi (spaniolă, engleză și franceză). Hai, mâna sus! Ok, nici unul! Mă așteptam (și) la asta. E drept că, în 2009, don Pedro nu a publicat nici un post, dar las' că a scris destule anul trecut. După cum veți observa, blogger-ul Almodóvar nu face economie de amănunte și povestește cu șarm câte-n lună și stele. Între alte însemnări, am găsit această bucată delicioasă (nu traduc pentru că nu-i deloc complicat, înțelege și cucu'):

„It was my birthday two days ago. I received lots of congratulations, some unexpected and original. For example, Meryl Streep sang Happy Christmas in Spanish to me over a friend’s cell phone, from San Sebastian, where she was receiving a tribute. Our mutual friend Chema Prado told her it was Happy Birthday, not Happy Christmas. Was she mistaken? I wouldn’t say that much. She was Meryl Streep and she could sing what she wanted. In the few words she sang in Spanish, you won’t believe it, she didn’t have the slightest accent.

What a great actress and what a delightful person!" (data publicării: septembrie 2008).

Și-acum vreau să ridice mâna ăla sau aia care nu ar vrea să-i cânte Meryl Streep la telefon orice, oricând?! Cine e tentat să zică nu, ar face bine să se abțină!

P.S.: Pe același blog Don Pedro face vorbire despre solistă literalmente fabuloasă: Concha Buika. Din câte știu, nici o melodie nu i-a fost inclusă pe vreo coloană sonoră, așa că ascultați-o aici, fiindcă sunt precis că nici de ea nu ați mai auzit până azi!

2 comentarii:

pantacruel spunea...

ai promis ca ne vei surprinde si ai reusit! :)
desi eu sunt unul dintre fanii lui almodovar, tot m-ai prins in offside cu acest post. cu frumusetea lui :)
i-am vazut toate filmele, le astept cu sufletul la gura pe urmatoarele si, din cate imi amintesc, ii vizitasem blogul.
cat despre muzica folosita de spaniol in peliculele sale... maestrul cutitar reuseste de fiecare data sa-mi sfasie inima. nu cred ca am mai auzit de buika, dar o simt atat de aproape ;)

p.s.
am vazut aseara 'doubt' (ba chiar si 'intalniri incrucisate' la cinema). deci waiting for the words.

cinesseur spunea...

surprizele vor fi aici la ele acasă. încerc să public lucruri mai puțin sau deloc cunoscute. altfel de ce m-aș mai fi apucat!?

mulțumesc pentru aprecieri! în două-trei ore vin și impresiile despre "doubt".