Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

24 februarie 2009

Dare de seamă

Seamănă cu o autoflagelare, dar nu e! E un follow up necesar la un post anterior, nu ştiu dacă şi suficient! Aşadar, mi-au ieşit trei pronosticuri: Dickens (Chris) a primit Oscarul binemeritat pentru asamblarea Slumdog-ului la marea artă, Heath Ledger a fost canonizat în absenţă (justificată), iar la scenariu original a câştigat Milk-man Dustin Lance Black. Trei din zece aici, cam puţin, zero din cinci dincolo, overall am picat cu succes. În acest context, orice discuţie despre alegerile bizare sau previzibile ale Academiei e inutilă şi tardivă!

2 comentarii:

pantacruel spunea...

asa se intampla mai mereu. nimeni nu e profet in 'tara' lui :)

cinesseur spunea...

dacă prin "ţara mea" înţelegi blogul ăsta, hai să zicem, dar ce mă fac eu cu profeţiile din "ţara" ta? dau fără rest :)