Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

23 februarie 2009

DVD de colecție: People I Know

Excelentă alegere au făcut cei de la Săptămâna financiară în materie de dvd-companion pentru numărul ce tocmai a ieșit! 

People I Know* (traducerea titlului, ca de obicei, execrabilă: Cu cărțile pe față; de-ar fi să pot, aș da o ordonanță de urgență privind interzicerea adaptării aberante a titlurilor) e unul din filmele mici (& much underrated) în care Pacino ne arată cât de uriaș e (lângă el, Kim Basinger și Ryan O'Neal îi fac marcaj om la om pe tot ecranul și ies onorabil din duel).

Pacino apare în fiecare scenă (însă nu remarci asta decât târziu) și apariția lui e copleșitoare. People I Know vorbește despre vulnerabilitatea relațiilor umane, despre șanse ratate, despre tristețea incomensurabilă a unei vieți risipite înainte de a fi, cu adevărat, trăită! Îl recomand mai ales oamenilor din presă și de PR, care ar trebui să-l vadă pentru a învăţa când trebuie să se lase de meserie şi să plece dracului acasă, unde, dacă au noroc, încă îi mai aşteaptă cineva.

*People I Know (r. Danny Algrant, an de apariție - 2002)

5 comentarii:

pantacruel spunea...

marturisesc (spasit) ca mi-am tras si eu acum filmul de care povestesti aici.
un film pe care l-am mai vazut (si din care nu mai tin minte nimic! mi se mai intampla...)

marturisesc (tot spasit) ca intru de cel putin 12 ori pe zi aici in primul rand pt a asculta aceasta minunata cantare a BUIKĂI :) (ascultata la maxim, in casti, emotia este paralizanta aproape)

si mai am o marturisire.
am senzatia ca se naste un cineclub aici. oamenii incep sa vada aceleasi filme si sa le povesteasca :)

verbiaj, iti trimit 'People I Know' sau il ai deja? ;)

cinesseur spunea...

să înțeleg că ai deja albumul? dacă nu, se poate rezolva! cât despre "People I Know", mă mir că nu ai reținut privirea lui Pacino. e de neuitat! și da, facem un cineclub aici. următorul film pe care îl vom vedea și diseca e "far north" de Asif Kapadia!

pantacruel spunea...

imi place varianta "se poate rezolva" :)

cat despre 'far north', nu te grabi. ai rabdare sa (mai) vedem (o data) 'people i know' si noi. ceilalti.

Anonim spunea...

şi eu intru aici să ascult muzica. şi tot la maxim. şi tot la căşti!..:)

cinesseur spunea...

dacă-i pe-așa, adică muzica vă mână încoace, atunci vă mai ofer o piesă a doamnei Buika. one for the music, two (too) for the show!