Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

06 februarie 2011

"Are legătură cu cinequizul"

Așa se intitula un mail primit sâmbătă seară în timp ce CineQuiz-ul era în toi. Ce să fie, cin' să fie, mă întrebam și mai ales de unde până unde? Mă așteptam la orice, în nici un caz la ce am găsit deschizând mesajul. Un anume fel de cadou, mai exact, rod al unei întâmplări cel puțin neobișnuite. Nu voi dezvălui identitatea expeditorului însă vreau să-i mulțumesc și aici pentru că a ținut să-mi împărtășească momentul pe care nu mă feresc să-l numesc cortazarian. El l-a împărtășit cu mine, iar eu cu voi (după ce i-am cerut permisiunea!).

Acestea sunt imaginile:



Iar acesta e textul explicativ:

zilele trecute am zugravit o camera (...) am mutat carti dintr-o parte in alta si probabil am trezit o larva sau o pupa ce dormea intre borges si iris murdoch. a intirziat cu citeva quizuri :)

Mirobolanta întâmplare, out of this world fără îndoială, mi-a înseninat ziua de ieri, una mohorâtă și aproape ratată. Permiteți-mi să jubilez că am parte de asemenea cititori și de o încheiere aproape fantastică a unui CineQuiz!