Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

06 februarie 2011

CineQuiz (februarie): bilanț. Bicicleta n-are lanț!

Nu vă luați după mine, dar eu cred că a fost mai ușor decât în ianuarie și +infinit mai ușor decât în decembrie (dacă mă întrebați ce face Algernon, aflați că e în North Carolina cu o bursă și că vă salută călduros!). Cel puțin de data asta nu m-am mai scufundat în cinematografia italiană a anilor 70 și nici în cea asiatică mai mult sau mai puțin obscură, ci am optat pentru filme noi și foarte noi. 2009 și 2010 sunt anii din care am cules, iar regizorii nu sunt nici ei niște neica nimeni. Sau dacă vă dă mâna să spuneți așa ceva despre Zhang Yimou și JPJ (Jeunet, adică), then be my guests!

Și totuși, în ciuda acestor premise favorabile, lista câștigătorilor e tot goală, ca să zic așa. E a treia oară consecutiv când se întâmplă! E adevărat, au fost mai multe tentative (5) care au în comun identificarea unui singur screenshot (primul!), însă acesta e doar un amănunt.

Prin urmare, iată ce ar fi trebuit indicat (în ordinea imaginilor postate):

1. Made in Dagenham (dir. Nigel Cole, 2010) - a fost indicat de toți cei 5 respondenți!
2. Micmacs à tire-larigot (dir. Jean-Pierre Jeunet, 2009)
3. A Woman, A Gun and A Noodle Shop (dir. Zhang Yimou, 2009)

Cu mulțumiri și speranța de mai bine pentru luna martie :))