Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

08 decembrie 2009

10 Best Movies of the 90s (by Martin Scorsese)

Bun, nu-s 10, sunt 11, dar e de înțeles: Scorsese nu-l putea lăsa pe dinafară tocmai pe Michael Mann :) Here it is!

Pot să mă laud că în afară de locul III le-am văzut pe toate? Uite că pot! Și pot să mai spun că jubilez datorită a ceea ce am găsit pe locurile II, V și VII? Uite că pot spune și asta. Și-ar mai fi ceva: filmele de pe primul și al treilea loc sunt din anii '80, numai că Scorsese le-a plasat în top judecând după data la care le-a văzut sau au fost distribuite în State. Scorsese nu mi-a fost niciodată antipatic, însă acum mi-e și mai simpatic, chiar drag aș putea zice. Dacă aș avea ceva de obiectat atunci reproșul ar fi că nici un WKW nu a prins shortlist-ul său!