Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

06 noiembrie 2010

He('s) Qiwu(vu)

Când ai de gând să schimbi headerul cu Chivu?, mă admonestează galeș, la telefon, cel mai cinefil prieten al meu. Chivu? Care Chivu??? Nu pricep unde bați, răspund eu, ușor dezorientat. Cum care Chivu, bătrâne? E la tine pe blog. Păi ce facem aici? Ori suntem cinesseuri ori nu mai suntem... :))))

Pauză de respirație, raționare accelerată și... gata! Am prins omofonia și reacționez: Vrei să zici He Qiwu, Cop 223 adică. Mare pișicher poți fi. De ce să-l schimb? Ce nu-ți place le el? Eh, nu e că nu-mi place, ziceam și eu așa, într-o doară! Apropo: am încercat să capturez și eu screenshotul ăla. No fuckin' way! Tu cum ai reușit? Ce să-i fi spus? Mai bine plusez cu încă unul... Hai, două! Mai ușor de prins, firește.

Screenshots from Chungking Express (dir. WKW, 1994)