Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

04 mai 2011

May I CineQuiz you? Again!


1. Iar am întârziat cu o oră (şi ea cu mine), iar îmi cer scuze. Sper să fie acceptate.
2. Noutatea e deja veche: se dau doar două capturi, dar se cere identificarea ambelor prin următoarele detalii: titlu film, regizor, an de apariție.
3. Deadline: joi, 5 mai, ora 5 PM (sau mai repede).
4. Fiecare potențial concurent are dreptul la două încercări! Think fast, act twice!
5. Răspunsurile corecte și complete stau la rece în congelatorul moderatorului, cele fără legătură cu subiectul trec. Celelalte se topesc ca şi când n-ar fi fost.
6. Hint-ul l-am dat ieri şi are legătură cu primul screenshot!

Good luck, friends!

P.S.: Premiul se știe, nu? Nu-i bai! Îl mai anunţ o dată: un dvd original cu un film de clasă...

3 comentarii:

algernon spunea...

long time, no see, mate! daca dai dividiuri originale pot sa particip si io :)))?

ana spunea...

din pacate eu recunosc doar imaginile din Oorlogswinter dar am o banuiala ca de data asta o sa aveti mai multe raspunsuri corecte :)

cinesseur spunea...

@algernon: ca bine zici! te-ai intors din State? daca da, da un mail, pliz. cat despre raspuns, e afirmativ, evident. data viitoare, ok? ;)

@ana: dupa cum observi, numarul raspunsurilor corecte tinde spre 0. as fi vrut sa spun 0 factorial, dar nu e cazul :p