Update (sec)
Nu mi-a ieşit nici un pronostic, drept pentru care nu mai pierd vremea cu alte consideraţii şi vă invit să vedeţi direct palmaresul. Unul foarte politic, ca mai tot ce mişcă-n lumea asta!
*************************
Mâine seară începe o nouă ediţie a Festivalului de la Cannes. Unii se antepronunţă şi vorbesc cu entuziasm despre ceea ce ar putea fi una din cele mai bune („tari”) ediţii din ultimii 5 sau 10 ani (în funcţie de gradul de excitare al opinentului). Alţii - şi în categoria asta mă situez şi eu - aşteaptă relaxaţi să se epuizeze primele focuri de artificii şi să înceapă sita să cearnă.
Nu mi-a ieşit nici un pronostic, drept pentru care nu mai pierd vremea cu alte consideraţii şi vă invit să vedeţi direct palmaresul. Unul foarte politic, ca mai tot ce mişcă-n lumea asta!
*************************
Mâine seară începe o nouă ediţie a Festivalului de la Cannes. Unii se antepronunţă şi vorbesc cu entuziasm despre ceea ce ar putea fi una din cele mai bune („tari”) ediţii din ultimii 5 sau 10 ani (în funcţie de gradul de excitare al opinentului). Alţii - şi în categoria asta mă situez şi eu - aşteaptă relaxaţi să se epuizeze primele focuri de artificii şi să înceapă sita să cearnă.
Până atunci, reiau o informaţie care e posibil să vă fi scăpat: favoritul meu la Palme d'Or e Only God Forgives. Dar pe lângă acest pronostic, plusez şi la alte categorii: regizor - Arnaud des PALLIÈRES (pentru Michael Kolhaas), Marele Premiu - Heli de Amat Escalante, Premiul Juriului - Behind the Candelabra (dir. Steven Soderbergh), respectiv interpretare masculină, unde m-am decis să merg pe mâna lui Toni Servillo (în La grande bellezza de Paolo Sorrentino). Varianta de rezervă pentru Palme d'Or: Nebraska (dir. Alexander Payne), iar pentru rol masculin, Joaquin Phoenix în The Immigrant (dir. James Gray).