Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

03 iunie 2011

Test (de infidelitate)

Vreţi ca blogul ăsta să mai funcţioneze?

Dacă da, puneţi mâna şi scrieţi :)))

Până nu se adună cel puţin 5 special guest post-uri, eu nu mai scriu un rând!

Da' de unde şi până unde atâta exploatare? Adică eu să scriu ca Berilă, voi să citiţi când vă taie capul, să vă bucuraţi sau să mă înjuraţi şi apoi fiecare cu treaba lui? Ce-i debandada asta? Aşa nu mai merge deocamdată, prin urmare am schimbat foaia. Alelei, cititorii mei, ian mai treceţi şi voi la treabî niţeluş să vedeţi cum e... 

Altfel spus, my way or the highway! Nu de alta, da' bloguri de film sunt cu nemiluita în ţara asta (dacă ar fi după mine aş închide cel puţin jumătate, din raţiuni cine-ecologice)! Alles klaro, friends?

Bonus: la postul de faţă las comentariile deschise.
-----------------------
[rog a se lua aceste rânduri cum grano salis]

21 de comentarii:

algernon spunea...

adevarul e ca daca nu se aduna cele 5 sgp-uri nici nu merita sa te mai gandesti sa scrii ceva aici. n-ai pentru cine (a se vedea si rezultatele la CQ-uri) :)))

bine, poti scrie pentru mine si pentru vreo 2-3 critici in pana de idei, insa efortul mi se pare disproportionat!

cinesseur spunea...

adevarul e, soricelule, ca iti vei atrage multi prieteni cu comentariul asta si mai ales cu cele ce vor urma (am eu asa un sentiment premonitoriu) :)))

dedulea spunea...

cum era, fiecare dupa posibilitati? :)
“ora exacta” e maximum ce pot la ora asta, dar ma inscriu .

Mimi spunea...

Ar mai fi "un adevar" (sic!); daca sgp-ul "soricelului" nu se califica in primele 5, poti scrie pentru cei 2-3 avariati precum si pentru noii prieteni ai lui algernon.:)

algernon spunea...

"soricelul", cum cu dragalasenie ma alintati voi, nu va scrie nici un "sgp"!!! nu pentru ca nu ar fi in stare sau s-ar crede (prea) suerior (sic!), ci pentru ca apelul cinesseurului nu i se adresa, asa cum CQ-urile nu i se adresaza. ce face amicul meu aici e pentru voi, restul lumii cinefile, nu pentru mine un cinefil marginal caruia ii place sa faca un pic de atmosfera :)

Trixia spunea...

Daca citesc romane, nu inseamna ca pot scrie si eu (macar unul) la fel de frumos - pentru ca citesc numai bunataturi! - dar nici nu inseamna ca nu inteleg :) Ca nu simt, ca nu dau mai departe, pe limba mea, celor care inteleg. Sunt convinsa ca sunt cinci care sa scrie acele posturi, poate-s si zece, insa nu ei au nevoie de tine.
Mi-ar placea sa ramai, dar desigur ca vei proceda cum ti-e mai la indemana. Oricum, multumesc pentru tot(ul) de pana acum!

cinesseur spunea...

@Trixia: o sa fiu acuzat de lipsa de modestie, insa ca e mai greu sa scrieti la fel ca mine e cat se poate de clar. nu asta e miza, totusi. sau nu asta ma interesa pe mine. important e sa existe cateva sgp-uri care nu sa ma convinga neaparat sa merg inainte, cat ca drumul pana aici nu a fost in zadar. asadar, nu prea mi-e clar cine de cine are nevoie si nici nu voi sa aflu, important e sa se faca o masa critica :)

in rest, cu placere :)

varu spunea...

Ma bucur ca mi-ai lasat portita asta sa iti scriu cateva randuri. Nu ma cunosti, nu te cunosc decat sub entitatea asta de cinesseur, dar pe mine m-ai umple de mahnire daca te-ai lasa de blog, mi se pare ca esti o gura de aer proaspat (ca sa ne mentinem in termeni eco-friendly) pentru tot ce inseamna blogurile din Romania. Stilizat pana la ultimul semn de punctuatie. Textele tale despre "Blue Valentine" sau "Enter the void" mi-au bucurat sufletul. Si din cauza ta ajung pentru prima data la TIFF unde se proiecteaza filme ca "La vida de los peces". Si tu esti de vina pentru asta un pic.

Cred ca iti dai si tu seama ca argumentul audienta=valoare in cultura nu prea sta in picioare intr-o tara in care cel mai vandut scriitor e Mihaela Radulescu (mai multe volume decat Houellebecq, Vargas Llosa, Dostoievski si Gogol la un loc). Asa ca resemneaza-te din punctul asta de vedere, dar iesi din pasa proasta in care esti si continua. Suntem putini in comparatie cu fanii MR, dar ne-ai mahni tare mult.

Nu sunt als, nu iti pot lasa guest-posturi la nivelul ridicat de o stacheta ca asta, dar te pot "ajuta" cu un curcubeu surprinzator. Zic eu.

pantacruel spunea...

mister,
eu ma angajez sa infaptuiesc un sgp in numele lui als - daca tot ti-e dor de personagiu; si cred ca nu esti singurul de pe aici! - (asa... jumatate als, jumatate pantacruel), mai ales ca tocmai am terminat de vazut 100 din cele mai dragi filme ale (maestru)lui (din motivele mai mult sau mai putin personale) ;)

bogdan spunea...

De cateva luni - cu un link de la mihnea maruta -te citesc constant (aproape zilnic dar mai am copii ,obligatii etc)sens in care nu ma dezamagi!De la tine am (re)descoperit ,de exemplu , certified copy(citisem cronici in general negative) care mi-a placut mult ca si kiarostami in general.La fel cu Io sono amore sau lourdes ,blue valentine sau somewhere .Dupa ce s-a dus als vrei si tu sa pleci(iarta-mi comparatia)?

cinesseur spunea...

bilant (provizoriu):

- o "ora exacta" de la dedulea (thanks, man!)
- un curcubeu de la varu
- un sgp "in numele lui als" marca pantacruel

not bad. not bad at all! nu va ascund ca mai am si pe email o serie de propuneri, deci e incurajator.

But I want more!

si-acum pe sectiuni:

@varu: domnule, multumesc pentru aprecieri si incurajari. eu din pasa proasta sunt cvasiiesit, discutia era daca merita, dincolo de motivatiile interioare, sa investesc aici. totusi, cand vad un om care merge la TIFF sa vada un film precum "la vida..." lui Bize (pariasem inca de atunci ca nu putea fi ocolit de Chirilov) parca respir altfel :) din ce am remarcat eu, tu oricum esti un globetrotter, prin urmare Clujul e piece of cake :)) astept acel "curcubeu" surprinzator si opiniile tale dupa ce vezi "la vida...". aici!

@pantacruel: ca de obicei, right on time, mister si nu oricum, ci cu o contributie uberpersonalizata. multumesc, deci!

@bogdan: nu de plecat imi era mie, ci de ramas si cred ca intelegi unde bat. multumesc :)

algernon spunea...

firava miscarea, dar incet, incet se-aduna!

TNT for the brain :)))

dragoş c spunea...

ma bag, dar nu stiu cu ce. inca!

kilroy spunea...

Carry on!

G spunea...

Buna
Eu vreau sa dau in vara la cinema,foto,media in cluj si ma ajuta recenziile si comentariile tale despre filme,actori etc. Si sincer, blogul tau e principalul blog dupa care ma pregatesc pentru admitere.
Faci o treaba buna, so don't stop!:)

cinesseur spunea...

@dragos c: merci! de-abia astept sa vad ce anume scoti din joben :)

@kilroy: asteptam mai mult din partea ta, inca mai astept ;) nu de incurajari am nevoie - "e bune si alea" - ci de contributii clare si la subiect :)

@G: m-ai dat gata ca altfel nu pot sa spun. eu sper sa diversifici sursele de informare pentru ca la UNATC - daca acolo vrei sa mergi! - e o rezervatie de dinozauri!

I'm still waiting....

G spunea...

La UBB, Teatru si televiziune vreau sa merg.
Eu ma refeream strict la blogurile de film. Bineinteles ca am si alte surse de informare

D, spunea...

Poate-o sa comit o aroganta si ma storc de un articol despre un film vazut la tiff, in zilele urmatoare, pentru blogul tau.Dar n-am habar dac-o sa primeasca acordul publicarii.Vedem.

cinesseur spunea...

@G: in cazul asta m-am mai linistit oleaca ;)

@D,: eu zic sa comiti aroganta aia mai intai! viza publicarii n-ar trebui sa te preocupe fiindca nu e cazul. e(ra) acordata a priori :)

bogdan spunea...

Vorbeam de " plecat" din perspectiva mea.Bineinteles ca pt tine e vorba de " ramas ".Realitatea are mai multe perspective ,cum o stim amandoi ....Cred ca esti aproape convins sa ramai ( sa nu pleci ) asa ca nu insist si continui sa te urmaresc din umbra(unde e cel mai bine ).te salut si multumesc pt raspuns

cinesseur spunea...

Cred ca asta e clipa bilantului final, unul foarte bun (stiu ca algernon ar putea cârti!), asa ca trag linie si iata ce a(ve)m:


- 3 sgp-uri de la dedulea (asa da!)
- un sgp surprinzator de la varu MC
- un sgp "in numele lui als" marca pantacruel
- un text de la dragos c.(to be confirmed)
- inca unul de la D, (sper!)

+ cel putin 3 sgp-uri contractate pe mail!

+ incurajarile si mesajele de sustinere!

Va multumesc tuturor si o spun cu toata raspunderea: m-ati impresionat, oameni buni! Iar concluzia e una singura: the only way is up :)

Ramaneti, deci, in preajma! Ce-ati vazut pana acuma a fost (mai) nimic :))

P.S.: Contributiile voastre (highly appreciated, inca o data o spun) vor fi publicate incepand chiar de azi intr-o spectaculoasa dezordine!