Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

19 martie 2010

V-isions

Update: nota finală a fost 9,5, comunicată alături de regretul că imdb.com nu permite zecimale. De ce 9,5 și nu 9 sau 10? Din motive imputabile regizorului Ulrich Seidl (tributar școlii est-europene de cinema și, implicit, exceselor la care aceasta se dedă uneori). Cum ar zice V himself: „Unui director's cut fără acele forțări grafice în atac i-aș da 10 fără discuție”. Plus o întrebare cu dichis detailistic, tot de la el: ce căuta Mobra Films în Austria?
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Mă sună mon ami V şi-mi spune: „E atât de bun începutul la Import/Export încât l-am pus pe pauză şi mă gândesc să-i dau 10 fără să-l mai văd până la capăt”.

Wow! This is quite something!

I-am sugerat să-l vadă, totuşi, până la capăt. Chiar şi cu riscul de a fi dezamăgit (V are nişte criterii extrem de personale când vine vorba de filme, încât aproape niciodată nu puşcăm în materie de aprecieri; excepţia cea mai recentă într-o serie destul de anemică e şi cea care m-a bucurat nespus: Baaria).

A decis să continue. Abia aştept feedback-ul.