Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

12 mai 2009

Competiţia de la Cannes... în afişe

Mâine începe o nouă ediţie a Festivalului de la Cannes. Cum n-am ajuns acolo nici anul ăsta, vin în propriul meu sprijin şi pun aici o afişele unor filme din competiţie, să vadă toată lumea ce voi pierde şi ce nu trebuie pierdut când or ieşi pe piaţă. Nu m-aş hazarda să lotopronostichez un câştigător pentru nimic în lume. Eventual, luat la nişte palme care d'or, aş zice, în orb fireşte, că The White Ribbon al lui Haneke va lua anul ăsta Palme d'Or-ul. Nu daţi cu ouă stricate, am zis doar că nu mă bazez pe nimic...












6 comentarii:

pantacruel spunea...

simpatica idee, mister d.

am, asa, o vaga impresie ca suntem (vreo) doi nebuni nebuni dupa cannes :)

pantacruel spunea...

multe scene de draCoste, dupa cum se poate observa! ;)

cinesseur spunea...

cam da (și pentru primul comentariu și pentru al doilea) :)

ca manchesterist ce mă aflu, aștept cu multă impaciență "looking for eric"! sunt curios dacă musiu als merge să-l vadă :))))

Chambord spunea...

Uf ! In sfarsit incepe ! Daca filmele vor fi la fel de provocatoare ca posterele, it's gonna burn :)

pantacruel spunea...

nu se incurca cu din astea... pariez ca musiu als se pastreaza pentru un film biografic cu si despre monica :)

cinesseur spunea...

speaking of monica, see the new post(er) above ;)