Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

19 august 2009

Câştigătorii concursului organizat de PCR*

Răspuns corect: Irréversible (dir. Gaspar Noe)

Fără multe farafastâcuri, trec direct la a nominaliza câştigătorii concursului, de departe cel mai de succes în istoria competiţiilor pe Cinesseur. Aşadar, în ordinea în care au răspuns, here they are: Bogdan, Lorelei, Raul şi Claude (chiar dacă a răspuns după ora limită 15.00, treacă de la mine!). Felicitări atât lor, cât şi celor care au încercat, verbiaj. şi Chambord!

Cumva în aceeaşi ordine de idei, aş mai dori să adaug că habar nu aveţi cât de încântat sunt că am reuşit să adun aici oameni de calitate, cu opinii avizate, pasionaţi de film cel puţin la fel de mult ca mine... Vă mulţumesc tuturor!

O chestiune administrativă: pentru a putea să trimit premiul-surpriză, îi rog pe Lorelei, Bogdan şi Raul să-mi lase la post restant o adresă de email (fie sub forma unui comentariu ce nu va fi publicat, fie pe adresa mea din profil). Emailul lui Claude l-am găsit pe blogul lui.

*Pentru cine nu a aflat încă: PCR = Partidul Cinesseur Român (formula a fost lansată de Chambord şi o folosesc cu permisiunea lui tacită)

10 comentarii:

raul spunea...

multumesc!
ce frumos ca nu e cu tragere la sorti
imi vine si mie chef sa fac un concurs cu carti.

adresa mea publica e raulnecesar@gmail.com

cinesseur spunea...

fiind publică, am publicat şi mesajul! hope u don't mind.

aici nu e cu tragere la sorţi. cine răspunde corect primeşte răsplata. de la numere mari gen 50 în sus putem discuta de tragere la sorţi, dar până atunci mai va :)

L'emmerdeur spunea...

a propos, eliberati si carnete de partid? :))

cinesseur spunea...

@bogdam: mulţumesc pentru idee :)))
deocamdată nu, pentru că PCR-ul ăsta are doar personalitate virtuală, nu şi una juridică.

claude spunea...

@djerzinski
Saru-mana, boierule! Cind am realizat ca fusul orar joaca impotriva mea, de suparare mi-am cumparat bilet la "Inglourious Basterds". Acum sunt si cu bilet la film si pe lista cistigatorilor.

pantacruel spunea...

AM RATAT CONCURSUL ASTA... NU AM AVUT TIMP SA DESCHID CALCULATORUL. DAR IL ASTEPT PE URMATORUL!

acum vad ca am scris cu litere mari. scuze, sunt pe fuga :)

cinesseur spunea...

@claude: să-ţi fie de bine mersul la film (m-am gândit că as a dubliner ai putea avea lag-ul ăla orar). dacă ai chef, poţi să produci un text despre "inglourious" şi te public aici, special guest star, chit că ai şi tu ai blogul tău!

@pantacruel: o să fie cu siguranţă încă unul, la începtul lui septembrie. dar la ăsta, fie şi post festum, ce răspuns ai fi dat (mizez totul pe sinceritatea ta)?

claude spunea...

@djerzinski
Multumesc pentru oferta. Sa vedem. Filmul se termina spre miezul noptii iar maine am avion spre capitala patriei noastre dragi.

cinesseur spunea...

nu suntem la CNN aici. când poți, dacă poți, când vrei, dacă vrei. oferta rămâne deschisă...

pantacruel spunea...

in sfarsit am cateva m,inute libere sa rasound in voie! :)

nici nu vazusem intrebarea si stiam deja raspunsul - irréversible, unul dintre filmele mele preferate :)

m-au trecut toate apele cand am citit ca publici doar raspunsurile gresite, iar majoritatea indicasera filmul lui noe!

pisicherule! astept concursul urmator, de nu voi lansa chair eu un altul nou;)