Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

02 august 2009

Follow up la "Uichend cu Marylin"

Claude mărturisește că încă ține pe perete "un calendar Marilyn Monroe 2007, deschis la luna decembrie (de aproape doi ani)". als și-a mărturist deja, în nenumărate rânduri, sentimentele pentru EA (un exemplu elocvent găsiți aici). Așadar, mie nu-mi rămâne decât să plusez și să pulsez în același sens, adăugând o secvență dintr-un film pe care nu știu câți dintre voi îl știți (mie mi-ar cădea tare bine să-l). O să fac un later edit mai spre seară cu numele lui, însă până atunci, las deschisă calea variantelor voastre (if any). Nu e concurs, așa cum s-ar putea înțelege, e mai mult o probă de orgoliu cinefil. Hint: vorbim aici despre debutul în lungmetraj (1998) al unui regizor britanic a cărui filmografie mai numără încă/doar 5 "boabe"!
Later edit: Claude a identificat filmul din care am "îngheţat" secvenţa de mai sus. Il s'agit de Following (r. Christopher Nolan). În postul imediat următor, adică în cel de deasupra, ne întâlnim cu alt screenshot din această peliculă, unul pe care eu îl consider premonitoriu (n-aş zice chiar wishful thinking, totuşi). Rămâne să descoperiţi voi motivul!

5 comentarii:

claude spunea...

Ar putea fi un cadru din "Following" regizat de Nolan. L-am vazut cu ani in urma pe o caseta VHS.

ps. multzam pentru link, dar blogul e la wordpress, nu la blogspot

cinesseur spunea...

sorry, man! puterea obișnuinței. am remediat eroarea. acum linkul e în regulă.

felicitări! într-adevăr, cadrul e din "Following"-ul lui Nolan (un fel de repetiție pentru "Memento"). eu îl am pe dvd și printre alte features e și posibilitatea de a urmări acțiunea cronologic, nu puzzle-it. cu alte cuvinte, îți poți testa inteligența :)

claude spunea...

Am sa caut filmul pe DVD. Au trecut ceva ani de cind l-am vazut si la vizionare consumasem ceva alcohol. Dar atmosfera din cadru(masina de scris, in special) m-au ajutat sa-mi amintesc de film.

cinesseur spunea...

era și în titlu un pui de hint, dar nu mă gândeam că va face careva legătura (și) cu aia.

speaking of alcohol. aveau ăia de la hot chocolate o melodie, "you sexy thing", și pe vremea când aveam dificultăți să bunghesc pronunția unor cuvinte în engleză, în capul meu versurile refrenului sunau așa: "I believe in alcohol (...) you sexy thing...". ziceam, băi, ce tare e ăsta, să strige în gura mare chestia asta :)))

am fost tare dezamăgit când am aflat că, de fapt, era miracles în loc de alcohol :(

claude spunea...

I'm not smart enough sa fi descoperit doar din titlu(care tinind cont ca "urma" unei prime parti,e firesc)despre ce film era vorba in postare.
Nu vreau sa incurajez pe nimeni, dar un pic de alcohol poate ajuta uneori la vizionare unor adevarate "miracole".