Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

17 mai 2012

Liber la pronosticuri pentru Cannes. Şi nu numai!

M-am luat cu alte prostii şi nu am tocmit un corespondent de la Cannes, dar las' că mai sunt şi alte festivaluri, TIFF de exemplu, pentru reflectarea căruia, după experienţa fericită de anul trecut, sunt dispus să aloc spaţiu unor special guest post-uri tematice. Drept urmare, lansez public un call for entries

Aşadar, cine merge la TIFF 2012 şi are ochi, respectiv condei bun, se poate exprima (şi) aici întru delectarea tuturor. Cum spuneam, în 2011 am avut privilegiul de a lucra (vorba vine!) cu Mihai Cristea care, prin materialele trimise (le găsiţi cu uşurinţă pe blog), a ridicat considerabil standardele de calitate a relatărilor. Evident, îl aştept şi-n acest an (dac-o mai merge, dac-o mai vrea să scrie), decizia îi aparţine. Mai spun „decât” că în caz de supraofertă,  îmi voi rezerva dreptul de a face un triaj!


În altă ordine de idei, iată care sunt opţiunile mele în materie de pronosticuri la Palme d'Or-ul curent, chestiune care poate fi privită şi ca rămăşag. Unul în orb, deşi în cunoştinţă de cauză: Post Tenebras Lux al lui Carlos Reygadas. Aş mai plusa şi cu Best Director unde îl văd de departe premiant pe... nu, nu Cronenberg şi nici Anderson (Wes), ci pe Ulrich Seidl! Oricum, m-apucă groaza când văd un palmares atât de mic pentru o selecţie atât de generoasă în somităţi.

6 comentarii:

pantacruel spunea...

ura!!! :)

(căci trebuie sa ma mai (raz)gandesc, daca cronenbergul meu, zici, n-a fost tocmai inspirat)

cinesseur spunea...

in opinia mea, Cronenberg e un regizor mult prea hip pentru a mai emite vreo pretentie de a fi premiat la Cannes. e bun cat sa dea greutate selectiei, dar atat!

pantacruel spunea...

merg totusi pe 'PARADIES: LIEBE'-ul lui seidl :) sa vedem...
merg in chior, desigur, ca nu am vazut decat un film sau dous din cariera austriacului, nicidecum pe asta.

cinesseur spunea...

e bine si asa. daca tu mergi in chior, iar eu in orb, corolarul e vizibil din spatiu: in tara orbilor chiorul este imparat :))

pantacruel spunea...

:)))
asta presupune ca tara orbilor este franta, numita si 'tara branzei si a tradatorilor' (gaspar noe) :P

cinesseur spunea...

apăi Francia dară îi că doar nu Portocalia :))