Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

14 noiembrie 2013

Cvasimilitudini (LXXXIII) [„Make it rain”]



Eu nu spun că din filmul lui Kubrick s-au inspirat. Se prea poate, după cum la fel de bine se prea poate să nu. Fact is: eu unul la momentul ăsta m-am gândit (time code: 1:20 - 1:45). Pe de altă parte, e cumva bătător la ochi ca în două filme, ambele action-uri electrizante, să întâlneşti acelaşi „număr” (cu mici variaţiuni de coregrafie): detonarea unui purcoi de bani. Mă rog, se poate discuta despre semnificaţii, dar nu am ajunge prea departe.

 Screenshot from Now You See Me (dir. Louis Letterier/2013)

Screenshot from 2 Guns (dir. Baltasar Kormákur/2013)