Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

21 iunie 2009

Din nou concurs (organizat și sponsorizat de Partidul Cinesseur Român)

Update (23 iunie, ora 14.00):
Dezolat e puţin spus. Nu am consemnat nici un răspuns la quiz-ul ăsta, nici măcar unul acolo, la câţiva kilometri pe lângă, nimic, nimic (unul corect ar fi echivalat, probabil, cu o aliniere a planetelor). Nu ştiu ce să zic! De fapt, ştiu dar voi formula astfel încât nimeni să nu fie rănit: ori testele alese de mine sunt prea dificile, ori voi... Poate că acum ar fi indicat să dezvălui soluţia problemei. Poate! Poate mai târziu.

În caz că v-ați întrebat "da' ăsta nu mai face nici un concurs p-aici?", am pregătit răspunsul adecvat: "ba da, acuma!" Așadar, până mâine, luni adică, la miezul nopții, vreme e să tot trimiteți răspunsuri legate de secvența pe care o aveți în față (mă intersează filmul din care a fost smulsă, regia și anul). Premiul e tot un film (la alegerea mea).

Răspunsurile vor fi publicate la sfârșit (luni, 22 mai, ora 00.00) pentru a nu influența eventualii participanți. Nu vor fi blocate, în schimb, comentariile off topic (if any)!

4 comentarii:

Stoenescu Adrian spunea...

poti sa ne ajuti cu un hint? ce scrie pe sageata de sub coca cola?

cinesseur spunea...

e numele unei plaje, dar mai mult nu pot spune :)

un eventual hint ar fi că filmul e japonez!

ana spunea...

Singurele filme japoneze in care imi amintesc sa fi vazut plimbari cu bicicleta sunt Hiroshima mon amour, desi nu-mi amintesc de vreo plaja, si Late spring

cinesseur spunea...

Hiroshima mon anour nu e un film japonez, ci cât se poate de franțuzesc ;) e drept, e și un actor japonez în el, dar regia îi aparține lui Alain Resnais.

totuși, această mică încurcătură nu-mi poate înăbuși bucuria de a vedea că, fie și tardiv de târziu, vorba nu mai știu cui, cineva a dat răspunsul corect. felicitări, Ana! într-adevăr, filmul din care am decupat secvența cu pricina e Banshun/Late Spring (r. Yasujiro Ozu, 1949). cum spuneam mai sus, felicitări!