Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

04 iunie 2009

Soyez attenTIFFs: cioc, choke!



Cam despre asta e vorba...

Sam Rockwell as Victor Mancini
("Hello, I'm Victor and I'm a sex addict")

Brad William Henke as Denny (o revelaţie)

Kelly Macdonald as Paige Marshall - pretty scottish creature
(pentru ea totul a început în Trainspotting)

Anjelica Huston as Ida J. Mancini
(excepţională, ca de obicei!)

Heather Burns as Gwen
(de urmărit!)
- sfârşitul genericului de început -
















N-am de gând să recenzez filmul lui Clark Gregg, adus la TIFF în secţiunea Fără limită (nu sunt deloc convins că locul lui era în categoria asta: nu are mai nimic şocant şi nici inovativ nu mi s-a părut a fi). Nu ştiu când rulează, dacă mai rulează acolo (eu l-am văzut prin februarie, acasă), dar dacă mai e în program, nu cumva să-i daţi cu TIFFla. E făcut după cartea unui scriitor sărit de pe fix, nu e ca la carte, însă imperfecţiunile nu dăunează deloc receptării, ba dimpotrivă. Sfatul meu e să râdeţi cât mai mult, chiar dacă nu e întotdeauna de râs! E singurul mod de a vă proteja de un mic monstru ce pândeşte îndărătul fiecărei secvenţe! Precum cei din vechime care nu pomeneau cu voce tare numele lucrurilor/fiinţelor care îi îngrozeau, nici eu nu o să-i dezvălui identitatea. Repet: sper să râdeţi!

7 comentarii:

als spunea...

tin sa te anunt pe aceasta cale k in aceeasi sectiune (= 'no limit') a fost proiectat si ult film al batrinului rohmer ('les amours d'astree et de celadon'), ceea ce dovedeste k 'fara limita' e un concept destul de elastic ;)

ps sa-nteleg k ai vz 'harta' cu cacarezele tokyoate ale duduii coixet?!

cinesseur spunea...

includerea ultimului film facut de rohmer in "no limit" poate avea logica daca ne gandim la venerabila varsta a francezului (89) :)))) altfel spus, nu filmul e curajos, ci regizorul ;)

harta coixetei nu am vazut-o,dar ii aruncam manusa lui pantacruel, in sensul ca daca il vede si pe ala inaintea mea, ma las de meserie!

als spunea...

pai daca-l vede, e pierderea lui (din) prima :))

ps n-am vrut sa-l supar scriind pe blogul lui, da pe mine nici 'los abrazos...' nu m-a incintat - cu toata iubirea-mi (ne)smintita pt penelope...

pantacruel spunea...

haaa... iara ma barfiti, stimabililor?! ;)

djerzinski,
nu vreau sa vad coixetul inaintea ta ca sa nu te lasi de meserie. cu cine m-as mai certa eu dupa aceea?

als,
de iubire nesimtita pt penelope sufar si eu. de aceea cred ca mi-a cazut (iarasi) cu tronc frumusica (mai matura dar si mai imbatranita. in curand presimt ca va fi distribuita numai in roluri de mama cu probleme! se trist...)

pantacruel spunea...

apropo, mister dj
imi plac la nebunie sa vad filme 'povestite' in imagini pe acest blog :)

cinesseur spunea...

@pantacruel: bine-ai revenit, domnule! noi am profitat de absența ta și am bârfit nițel, da' cu simpatie și discret!

cât despre screenshot-uri, it's only the beginning! mulțumesc!

pantacruel spunea...

imi "place", desigur (a fugit un e...)
iar povestea in imagini se cheama 'screenshot', dar imi place mai mult romana ;)