Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

01 iunie 2009

Veşti de la David Lynch

David Lynch mi-a trimis un email să mă anunţe că tocmai a lansat proiectul pe care-l girează în acest moment. Drăguţ din partea lui, îi mulţumesc frumos!  

The Interview Project e o ciudăţenie croită pe(ntru) segmentul online, aparent fără cap şi fără coadă, din care vedem azi primul episod (în total vor fi 121, including this one). "Starting today, we will be posting a new episode to the site every three days for the next year. Enjoy!", mă mai informează Lynch în numele echipei pe care a trimis-o să colinde America în lung şi-n lat pentru a sta de vorbă cu diverşi anonimi, ciudaţi sau nu, aflaţi în tranzit sau în habitatul lor.

Mie îmi pare a fi un eseu HD despre America aia profundă cu care au intrat în coliziune B.H. Levy şi Baudrillard. Poate contează şi acest amănunt: serialul e produs de ABSURDA (R-ul e scris invers, fireşte!), companie proprietate DL.

5 comentarii:

algernon spunea...

negrul de sub unghiile lui Jess face cât 6 tratate de antropologie culturală comparată. parcă venea de la plivit...

q spunea...

de Kingshot mai stie cineva ceva?

cinesseur spunea...

http://www.imdb.com/title/tt0892411/

2010 ar fi anul release-ului!

q spunea...

eh... pagina de imdb o vizitez si eu constant insa ma gandeam ca poate ar exista si ceva mai solid decat sperantele fanilor insiruite pe thread-uri acolo :)

cinesseur spunea...

mai solid decat sperantele fanilor e doar misterul din jurul acestui proiect ;)