Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

05 iunie 2009

Reminder: Corneliu Porumboiu va câştiga Marele premiu la TIFF

Corneliu Porumboiu: „Nu merg la vot. O să fiu la Cluj, la TIFF, iar eu am buletin de Vaslui” (declaraţie în Gândul de ieri, parcă)

foto: Mediafax

Corneliu Porumboiu e un tip inteligent: nu merge la vot (dezinteresul său este vizibil inclusiv din faptul că îi scapă un amănunt: la alegerile astea se poate vota oriunde, indiferent de domiciliu, pe listele suplimentare). Duminică, 7 iunie, Corneliu Porumboiu, un tip inteligent, aşadar, va fi la Cluj(-Napoca) unde, sâmbătă, pe 6, va primi trofeul TIFF pentru Poliţist, adjectiv. Adică una din formele de răsplată pentru inteligenţa şi talentul care-l vor transforma, în câţiva ani, într-unul din cei mai mari regizori pe care i-a dat ţara asta.

3 comentarii:

als spunea...

well, u my be right about the award (i certainly hope u r - mai ales k am singled out 'politistu adj' din massa competitiei si, de comun acord cu mine insumi ;), ii voi da si eu un premiu - k din partea 'adevarul' & 'dilema veche'), but u r sure wrong about the day: premiile se decerneaza ASTAZI, simbata!

vezi ce inseamna sa nu vii la tiff?... :)

cinesseur spunea...

așa e, ai dreptate cu nevenitul la TIFF :) cu toate astea, plătesc tribut comodității și mă bazez prea mult pe ce știu (sau am impresia că știu). merci de observație, am făcut corectura de rigoare!

pantacruel spunea...

nu stiu cine oare nu-si doreste sa vina la tiff sau la cannes...
trebuie insa sa fii si 'disponibil' pt asta :) ceea ce nu e cazul nostru (al altora) ;)