Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

16 iunie 2009

Duplicity: fariseism cinstit

Duplicity e un film rezonabil. Duplicity e un rateu. Duplicity e un film bun. Duplicity e cel mai prost film pe care l-am văzut vreodată. Duplicity e cel mai bun film pe care îl veţi vedea anul ăsta.

Îmi place Julia Roberts. Nu o suport pe Julia Roberts. Julia Roberts e sexy. Julia Roberts e departe de a mă face să visez. Julia Roberts e mai bună decât Clive Owen (aici).

Clive Owen e un actor supraevaluat. Clive Owen e un actor de clasă. Clive Owen a obţinut rolul din Duplicity fiindcă, probabil, George Clooney l-a refuzat. Clive Owen a primit rolul pe merit. Clive Owen e mai bun decât Julia Roberts (în Closer, their previous joint).

Tom Wilkinson e un actor de excepție. Fără dubii! Tom Wilkinson e un actor slab. Fără îndoială! Tom Wilkinson e mult mai bun în Duplicity decât în Michael Clayton. Tom Wilkinson e mai bun decât Julia Roberts și Clive Owen.

Paul Giamatti e un actor senzaţional. Paul Giamatti e un actor de mâna a şaişpea. Paul Giamatti se descurcă în Duplicity mai bine decât mă aşteptam, dar nu la fel de bine ca în Shoot'em Up. Paul Giamatti e amuzant. Paul Giamatti e mai bun decât Julia Roberts, Clive Owen şi Tom Wilkinson la un loc (în Sideways).

Ar fi bine să vedeți Duplicity. E genul acela de romcom care o să vă ramaseze buna dispoziție. Tony Gilroy e abia la al doilea film ca regizor, dar are în spate trilogia Bourne ca scenarist.

E pură/dură pierdere de vreme să vedeți Duplicity. E genul acela de intelecthriller (my pun!) cu ex-spioni care ajung să și-o tragă (să se iubească pentru cei care nu suportă duritățile) ce nu o să vă flateze cu/sub nici un chip inteligența. Tony Gilroy o fi având în spate trilogia Bourne, problema e că nu i-a folosit la nimic în povestea asta, cum nu i-a folosit nici în State of Play (unde e tot scenarist), despre care om discuta când se vor coace strugurii.

Eu v-am prevenit (în ambele cazuri). Vorba lor: Honesty is the best policy! When there is money in it (citat complet din Mark Twain).

4 comentarii:

pantacruel spunea...

poate n-o sa ma crezi, dar tocmai am aruncat la cos (recycle bin) 'duplicity'. sa tot fie vreo 40 de min... asta dupa ce l-am tinut in rezerva cam o luna de zile, fara sa il vad.

als spunea...

(n-)am inteles! :)

cinesseur spunea...

@pantacruel: poate te cred ;)

@als: până la urmă cum e: da au ba?

als spunea...

e un 'mda' - adica un 'da' mai lung, cu 'hm' inainte & cu juma de gura ;)