Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

29 octombrie 2009

Cary Grant: atât de tânăr și totuși atât de bătrân

Mi se pare numai mie sau Cary Grant pare mai bătrân decât Jessie Royce Landis (sau la fel de bătrân ca ea)? Cum ce-i cu asta? Păi, în North by Northwest doamna Landis era, cum ar zice cineva, mama fiului ei! În cifre și litere, la momentul apariției filmului - 1959 - situația era asta: doamna Landis (as Clara Thornhill) avea 63 de ani, iar "junele" Grant (as Roger O. Thornhill)... 54! Mai are vreo relevanță că Eva Marie Saint număra doar 35? Am impresia că, în epocă, era cam complicat să i se găsească lui Cary Grant nu doar o "mamă" credibilă, ci și o "iubită" pe potrivă (asta din urmă e o răutate de-a mea, deoarece în NbN între cei doi funcționează o chimie... electrică/electrostatică/electrizantă!).

3 comentarii:

claude spunea...

Am revazut de curind NbNW si nu m-a deranjat nici o secunda diferenta de virsta inadecvata dintre mama si fiu. Poate ca schimbul de replici spumoase o intineresc pe doamna mama...

cinesseur spunea...

mais non, Claude, mais non... inadecvarea, hai să-i zic așa, nu m-a deranjat. mi-a sărit în ochi decât :D

als spunea...

ok, asa e, dar la hitch kiar nu mai conteaza ;)
thornhill ar fi tbuit sa aiba in jur de 37-40 ani... sa nu uitam, insa, k doamnele se tin mai bine k domnii - deci dna mama lui, in cazul in care r.o.t. ar fi avut 50, putea sa fie sarita de 70!
+ k grant, in calitatea lui de actor fetis al lui hitch, 'nu are virsta' ;P