Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

09 octombrie 2009

Whatever works this weekend

Cine l-a văzut deja, poate să-şi dea cu părerea!

Later edit 2 (8 PM):
Michael Mann offers new details on Facebook: The biopic about Robert Capa will be based on the Spanish-language novel Waiting for Robert, written by Susana Fortes with a screenplay adapting by Jez Butterworth.

Later edit 1 (3 PM):
Michael Mann on Facebook: "Next project, a film about Robert Capa."

5 comentarii:

luiza spunea...

eu l-am văzut deja de 2 ori. şi mi-e dor să-l mai văd şi a treia oară.

dar n-ar trebui să-mi dau cu părerea, pentru că woody e regizorul meu preferat şi risc să exagerez. oricum, e întoarcerea lui în manhattan, e larry david (vecinul comunist din radio days), e mai ales patricia clarkson.. aştept să-l vezi şi tu şi să-mi spui ce crezi :)

pantacruel spunea...

mi l-am tras si eu acum. nu am insa subtitrare.
imprumuta-mi, te rog, si mie o subtitrare daca ai, domnule d. (macar in mandarina ca e prea multa vorbarie - specialitatea lui woody - in filmul asta) :D

cinesseur spunea...

@luiza: pe patricia clarkson abia aștept s-o văz și io!

@pantacruel: eu am dvd-ul original! mi l-a adus cineva din spania, laolaltă cu niște rarități pe care le căutam de câțiva ani pe același suport ("alas de nariposa", dacă îți spune ceva și "los amantes del circulo polar" - una pelicula de julio medem)și nu mă pricep să extrag subpack-ul cu subtitrări. am văzut că nu e pe net, de unde eu am luat fragmentul pus pe blog tocmai pentru că sunt tufă de venice la shrink-uit & rip-uit dvd-uri. mă gândesc că în două-trei zile rezolvă băieții și sub-ul.

cinesseur spunea...

p.s.: am mandarine, în schimb, dacă te ajută la ceva :))) sunt din carrefour!

pantacruel spunea...

nu, multumesc. mi-am luat si eu niste mere si niste pere din piata :)

am sa ma bucur de fim (si de dulceaga valtoare a limbii engleze), fara pic de sprijin din 'subsol'