Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

18 octombrie 2009

Penelope Cruz în Vanity Fair (octombrie 2009)

Nu intru în amănunte! Vă trimit direct la sursă. Și de n-aveți răbdare să citiți, pentru că, în opinia mea, textul n-are sare și nici piper, are doar muștar cu hrean, măcar slideshow-ul ăsta să-l savurați după datină. Here are some sneak peaks!

"I don’t like to look at Penélope directly. It is too overwhelming”
(Woody Allen)

Almodóvar has described his connection to Cruz during a movie’s shooting as if they "were bound together by a catheter."

5 comentarii:

als spunea...

woaaa, awesome man! (sau, vba lui woody, 'overwhelming')
preferata mea e aia (facuta tot de tanti annie) cu penelope in bluzitza pepit, pantaloni albi & piciorusu ridicat ;P
iar in poza cu don pedro, don pedro e atit de dapper & dandy in costumu ala k nici nu l-am recunoscut :))
(oricum, cea mai buna poza cu penelope in care penelopei nu i se vede fatza e stop-cadrul ala din 'volver' pe care l-ai postat... ;P )

thx for sharing, vei primi un pupic de la penelope in paradisul cine(ma)sseurilor!

pantacruel spunea...

tu vrei sa ma imblonavesti si mai si (ca deja am racit prin bulgaria).
of, penelopa mea mica din vanity fair... :D

cinesseur spunea...

@als: când îmi va da Penelope pupicul ăla mă voi uita cam ca Woody Allen :))

@pantacruel: nu te-am îmbolnăvit io și nici Bălgaria :P. te-a îmbolnăvit EA!

als spunea...

@ dj: porti okelari? pt k vor fi aburiti ;)

cinesseur spunea...

@als: nu port, dar senzaţia e posibil să fie aceeaşi :)))