Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

23 octombrie 2009

Weekend with the Rock(s)well. Sam Rock(s)well. Double!

Dacă există iaurt sau pate cu suflet, atunci cu siguranţă putem vorbi şi de film SF cu suflet. Moon e unul dintre ele. Făcut cu sufletul (și cu gândul la Solaris-ul lui Soderbergh, de unde a împrumutat setting-ul minimalist și atmosfera apăsătoare) de Duncan Jones (a stuning debut feature), dar mai ales de Sam Rockwell, care mă tot uimeşte de câţiva ani încoace (de la debutul lui Clooney într-ale regiei, mai exact).

5 comentarii:

claude spunea...

Ce bine ca mi-ai amintit.( Acu' vreo trei saptamini cautam filmul si nu-l gaseam. Dupa aia am ramas fara net...)
Tocmai am dat click pe "Save link as...". Multzam.

pantacruel spunea...

desigur l-am tras si eu azi noapte. am incredere in recomandarile unui cinesseur rasat :P
desigur mi-am luat si 'inamici puiblici', probably the most hunted book in the world in this autumn :D

cinesseur spunea...

@claude: "Save link/target as..." e o minunată invenție pentru cine știe s-o folosească. vorba unui slogan la ceva bere: enjoy responsible :)

@pantacruel: într-o primă fază, credeam că te referi la "public enemies" ai lui Mann (a ieșit DVD-ul săptămâna trecută). apoi am văzut că-i vorba de carte, ceea ce e la fel de bine. porția dublă de inamici publici nu are cum dăuna în vreun fel sănătății.

vă aștept pe amândoi cu comentarii după ce vedeți Moon!

claude spunea...

"Moon" are suflet, intr-adevar. Desi mi-a placut(mai ales a doua jumatate) mi s-a parut prea previzibil(n-am avut nici cea mai mica surpriza cind "angry" Sam il(se) gaseste pe(in) "calm" Sam la locul accidentului). Si mi-ar fi placut sa vad un moonwalk mai realist(n-am ce face, trimiterea unui om pe luna in 1969 e pentru mine cea mai mare realizare a omenirii). Dar, datorita prestatiei lui Rockwell, a unui atmosfere claustrofobice foarte bine pusa in scena, a unor imagini ravasitoare si a problemei ridicate gasesc filmul a satisfying experience.

cinesseur spunea...

@claude: merci pentru insight! să nu-l uităm pe Kevin Spacey. îi auzim doar vocea, dar vocea aia, atât de modulată, e visul oricărui robot de-acum înainte...