Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

28 mai 2010

My weekend wish

I need me a time machine with a loud radio... - Butch Haynes (Kevin Costner) în A Perfect World (r. Clint Eastwood/1993) -

P.S.: Dacă îşi mai doresc şi alţii ceva similar, condica de înscrieri e deschisă tot uichendul! Poate punem de-o expediţie somewhere in time.

35 de comentarii:

algernon spunea...

I'm in! And we could listen Radio Ga-ga :))

Träume von Rosen spunea...

woody allen se pricepe la 'intruziuni' din astea. filmele frantuzesti de arta. psychedelic rock, british invasion. imi place f blogul dvs, felicitari, si va rog , daca se poate, sa lasati deschise nuantele mai mereu.ca doar puteti modera.:)ar fi o tragica pierdere pt publicul admirator sa nu.

o picătură spunea...

me too

cinesseur spunea...

first of all, bine ati (re)venit! in al doilea rand, multumesc pentru comentarii si sprijinirea cauzei :) iar la individual compus avem asa:

@algernon: ca de obicei, ice breaker, party starter, sun catcher. stay this way. stay with me :)

@mewsette: de-acum incolo, vor fi mai multe posturi cu nuante activate. nu toate, pentru ca nu e cazul, dar mai multe in mod sigur. merci pentru aprecieri, cred, insa, ca formula "tragica pierdere" nu se potriveste aici. cu admiratorii am luat mai mereu teapa (capriciosi si neseriosi), asa ca prefer comentatorii avizati.

@o picatura: imi place enorm blogul/site-ul tau, asa ca o sa-l adaug in blogroll-ul de dincolo. plus ca, am observat, experimentam niste trairi similare (teribil de similare, daca pot zice asa) pe anumite segmente. it's complicated, I know.

@all: stay around, stay on these roads.

Träume von Rosen spunea...

oh, dear, 'tragica pierdere' era in spirit de gluma...nu mi-a iesit. :)

cinesseur spunea...

@mewsette: asa se pare ;) maybe next time :)

ETphoneHome spunea...

Can I drive pleeease?!Can I?

cinesseur spunea...

@ET: traiasca familia ta, of course you can. da' eu stau in fatza :)))

ETphoneHome spunea...

Ok Cin
... but there's no back and/or front since...
You (I, all passengers, whatever) are the artist , You (and the same accolade) are the painter.

Masina de timp nu are, carevasazica, spate si fata...intrucat ea chiar este carevasazica ... relativaaa:).

Deci daca tot lasi loc liber (pe blog) lasa loc si in masina ... cum pica. Well, cu driver-ul ar fi cam altceva ... de vazut daca se conduce singura sau se conduce ... cu driver, caz in care NUMAI asa ma rugam sa conduc:).

De fapt, rugam sa conduc.

Whatever, oameni buni, don';t give up beforehand (fara please de data asta).

o picătură spunea...

dacă scoatem "teribil" din tot ce-ai spus e mult mai bine :)
și lucrurile-s întotdeauna complicate, iar dacă nu sunt atunci cu siguranță le complicăm noi. atfel...cred că ne-am plictisi.

cinesseur spunea...

@ET: tu vei conduce de-acum inainte. e stabilit prin decret aprobat in unanimitate de mine, stapanul masinii :)))

@o picatura: am putea scoate "teribil" de-acolo, desi eu nu as face asta. adica daca am zis "teribil", am zis cu rost :) putem sa ne prefacem, insa, ca l-am scos :))

o picătură spunea...

if you say so...hai atunci să-l lăsăm. nu-mi place să mă prefac :)

cinesseur spunea...

@o picatura: nici mie nu-mi place sa ma prefac. see what I mean :)))?

ai terminat pastele? ca de murit a murit Dennis Hopper. ieri, dar a murit :(

o picătură spunea...

i think i do :)
legat de paste...am și mâncat o porție și sunt încă vie, după cum se poate vedea. daaar mi-au mai rămas vreo 3 pe care nu se încumetă nimeni să le mănânce :D oare de ce?

cinesseur spunea...

daca stii cum sa-i ispitesti or sa manance fara sa le fie foame :) e destul de simplu: trebuie doar sa apesi butoanele potrivite ;)

o picătură spunea...

mulțumesc pentru sfat. o să încerc. sper să le nimeresc, deși între timp s-au răcit pastele :P

cinesseur spunea...

cu placere :) racirea pastelor nu mi se pare un motiv suficient de puternic pentru a renunta la a-i ispiti. keep tryin' and let me know what happens ;)

o picătură spunea...

yes, sir! dacă totuși nu-mi iese o să mă sacrific eu :))

ETphoneHome spunea...

Nu sunt avizat (inca) de Ground Control sa comentez (adica sa ma bag intre vorbe) aceasta discutie despre paste, insa doresc sa atrag atentia ca de la mine, in calitate de conducator al masinii stapanului masinii timpului, lucrurile pot sta INTOTDEAUNA si altfel si ca ... nu uitati ca marti este 1 iunie - si ca:
Daca nu vrea nimeni pastele acelea, se pot dona (teleporta) chiar intr-o zona de conflict (la alegerea @picaturii ... nu chinezesti:) in care chiar sunt copii care nu au nici macar conceptul de paste - desi au alte concepte biiine formate (pe care le testeaza pe mine de-alungul si latul epocilor).
Veti fi surprinsi ca aceasta zona de conflict poate fi oriunde pe planeta, mai ales acolo unde, din motive de apropiere prea mare, nici nu ne gandim: de exemplu, la demisolul cladirii unde sunt, chiar si dupa 28 de ani, sechestrat pentru teste inutile (devreme ce eu am vent pentru copii, sa le dau macar un peanut butter bar, ca le este foame). Deci, ca sa zic asa ... zonele de conflict (adica si ceva foame a copiilor, ca sa nu mai spun de neglijare) sunt langa noi, nu trebuie sa mergem in Somalia, Uganda si alte tari exotice. Thanks Earth and lots of success.
PS - Aoleu, cand inchizi nuantele, caci a trecut uichendul si tu am vazut ca te tii de cuva(i)nt(e), draga @Cin?

PS - sunt sigur ca @picatura va face paste suplimentare de maine incolo ... adica tripleaza cantitatile si ajuta la transmiterea conceptului de paste, la parastasul lui Dennis (God knows we'll miss you) si la castigarea unei alte stelutze (sau calutz) de mare pe blvd Delicatessen :).

cinesseur spunea...

@ET: sunt speechless :) un comentariu atat de fain nu am mai citit de ceva secole nici aici, nici aiurea... thank u! pentru acest post, nuantele raman deschise forever :)

ETphoneHome spunea...

"As the great Andrew Martin once said "One is glad to be of service":).

Like blog, like nuances:) ... even only when they are replacing extremes ... or reflective (something) obsessions.

"One has studied your history. Terrible wars have been fought where millions have died for one idea, freedom. And it seems that something that means so much to so many people would be worth having."

Thank u back Cin.
For leaving nuances here open like ... forever:). Even when they seem (and are) actually closed.

Cred ca acum un secol si ceva am citit o nuanta-pastel vizuala pe egoland ... sau aici. Era a ta. Si era nuanta:).

cinesseur spunea...

@ET: si acest comentariu e din aceeasi categorie. someway, somehow, u speak my language or sort of and that fills me with joy. thank u once again!

cat despre nuanta-pastel, daca-mi spui la care te referi, as putea sa-ti spun povestea ei. uneori back story-ul e mai pasionant decat story-ul propriu-zis. deal :)?

P.S.: Imi place cum suna "Cin" :) E extrem de sincretic, daca pot spune asa ;)

cinesseur spunea...

me again: Bicentennial Man left me wondering & wandering on a winding road :)

ETphoneHome spunea...

Cin:), Quick! Quick!
Acushica trece 1 Iunie, copiii au fost azi cam balzati ca s-au luat dupa oamenii mari care se joaca de-a greva tocmai de ziua lor, ploaia contribuie asa ca, please ... for the back and front stories old or new sake:

Mai ai timp sa faci pana diseara o lista cum numai tu stii sa faci (in nuante-pastel vizuale adica) ceva gen "a children-movies time machine"?

Pe cuvantul meu de ET non-aware de sincretismul-descoperit de tine ca azi cei mai multi copii - erau CHIAR tristi (pe langa ca erau si blazati). Si, vai noua, cred ca inca sunt!

Ma bazez pe tine, imagini sugestive si 2-3 cuvinte ... sincretic-reciproce:).

... Care sa anihileze un text de pe tricoul unui addicted-guy ratacit prin Vama Veche si consumator de nici-el-nu-stie-ce dar consumator (textul maine, ca azi speriem si parintii si copiii).

PS - Cat despre back and front stories: BM care te face sa wonder (back or front story?) and wander (front or back story?) ar fi, in opinia mea ET(eista) un fel de "Egoland Em." - there is no back that can't be already read in front:).

Aceasta era nuanta pastel vizuala pentru "deal" - adica eu zic ca ar fi vorba despre un film Charlot-signed before and after sound era. Sper sa cadem de acord ca nu e nevoie de back story mai mult decat este deja in the front story. Imi place, punct. Thank u back(h) again:)

A doua e tot asa - the movie-book ... The agreeable age ... . Off, la aia merita the front-cover of the back-story!
Chiar ca mi-am facut lectiile si acum si ceva timp inainte si .. degeaba. Asa ca am fost atent la relativismul strecurat cu grija in cerinta ta de la NbyNortheast-post si mi-am pus problema: bai, sa vezi ca "e posibil" sa nu existe. Intre timp, am cautat si pe Questia, si pe all sorts of "used books" si pe oriunde mai putin pe unde ai cautat tu deja.

Nimic, vorba ta. Sau, aparent nimic. Ma gandec ca suna a Huxley. Nimic. Ma gandeam sa-ti facem un cadou si ca e mai simplu. Nimic. Da, lucrurile pot sta si altfel. Poate fi un cover schimbat al unui hard-cover din vremea aceea ... nu stiu. Dar tare as vrea sa aflu si eu. Deci tu ramai fara cadou azi pana la urma si eu iti propun sa le dai "la copii" chestia cu "children movies time machine). Please again:).

So the joy can spread. Further.

In plus,maine, pe langa tricou, promit sa keep up to your kind compliments si sa fac ... sinteza sincretismului lui "Cin". Imi place si mie ca-ti place:). Normal ca-mi place, cui nu i-ar placea asa ceva?

PS 2 - Am intarziat cu post-ul ca mi-a luat ceva timp sa iau "back" - pulsul acestei zile de 1 Iunie. Weird day and long post until now.

In plus, recunosc ca am citit de mai multe ori ce ai scris despre ce am scris despre ce ai scris:).

PS - e prea lung post-ul nu-l mai pune:)

cinesseur spunea...

@ET: l-am pus. pentru că pe lângă faptul că mi-a plăcut e şi cel mai lung comentariu primit de când sunt în blogging :) nu puteam să-l las pe dinafară. revin pe larg după ce ajung acasă ;)

ETphoneHome spunea...

@Cin: Thanks:). Thus fa(i)r ... Love seems to be in the pink-vanilla air - give it rain or shine, morning or evening, fromt or back.

Good premises to tackle around "kids issues" (do not forget about kids movies time machine, please, i know you can do it!)
on self-referential bases:).

So now I sign: ETfoundHome ... cam asa am inteles prima oara cand m-am uitat la filmul cu ... mine?!?!. Nici vorba de ... "phone":). Ca sa vezi cum referentialele pot deveni ... roz.

A movie-suitable quote: "Children are great observers and lousy interpreters".

Blogging? Seriously? Really? Truly?
E cat se poate de ... sintetic,. Mai mult doar bloggers can.


PS de cenzurat neaparat: We have the courage to be imp(u)rfect, dar mai pune un E la referntial. We know you might became in love again on a back story, but come on ... the vanilla sky seems quite pink for an "e":).

cinesseur spunea...

@ET: there's no love in here no more. love is gone. you that guy from "trainspotting", Sick Boy? well, he's so very goddam right: "...at one time, you've got it, and then you lose it, and its gone forever". so to know!

am repus "e"-ul in drepturi, thank you for having such a sharp eye ;)

o sa te dezamagesc, sunt absolut sigur de asta, dar nu pot rezolva task-ul propus de tine. nu am timp, resurse personale oricum nu mai exista, asa ca pe partea asta as fi gasit o formula after all. prin urmare, "a children-movies time machine" ramane o restanta de care sper sa ma achit pana incepe vacanta de vara, astfel incat copiii sa aiba timp sa si vada filmele acelea :)) sper sa accepti my truce :) sau cum ar zice nu mai stiu ce trupa rock, this is my truth. what's yours? ;)

ETphoneHome spunea...

In the words of the great Andrew Martin, "One is happy to be of service". (this time, Galatea quote:). Adica de la help la service si viceversa.

The children-movie time machine - sper sa-l fi luat ca pe un dare. Again, like dare - like truce. In other words, cad de acord cu tine ca our future determines our past in materii de post-urile pentru copii. Sunt sigur ca va functiona si masinadetimpnumaruldoi:).

Ochii sunt ageri pentru ca, nu uita, sunt maari. La fel si capul ... stii doar cum arat pentru voi, fie high fie ego landeri.

Manic Street Preachers mi-a spus Google ca ar fi trupa - dar eu am increder in google cum ai tu in twitter. Hardly a tru(c)e rock band, daca ma intrebi pe mine.

two truths:

Unu adica 1 (nu mai astept pana maine cadoul tricou de care vorbeam, se prea potriveste aici):

[citat in italice]:
FRAZEOLOGIA CONTEMPLATIV-SOLIPSISTICA COROBORATA CU POLIVALENTA SENSULUI LOGOCENTRIC DECONSTRUCTIVIST SI IN OCURENTA CU POSTMODERNITATEA DEZAMBIGUIZATA A INFINITULUI, TRANSCEND INDUBITABIL CATRE O SINGURA SI IMANENTA CONCLUZIE:ESTI PROST! [end of citat].
[jos, in dreapta, apare "UGLY FASHION". Tricoul este negru, scrisul este alb, incadrat "center". purtatorului i se vede doar oarte din gat si anume doar contrastul dintre rosul de la gat in sus de la soare si albul ramas de cu zi pe sub tricou - probabil s-a mai fatzait si el. Se vede o mana dreapta a la Dali: adica palma, un sfert de cot, 3/4 de brat&antebrat; cele 2 unghii care tin o tigara sunt cu oja neagra - la fel si celelalte doua, care insa se vad mai in planul 2; aici pot spune ca am vazut bilateral si declar ca si cealalta mana care nu este in poza era ... cu oja.]

Gata, asta e tricoul unui addicted pe fatza guy din celebra Vama.

Deci daca ajuta, ma gandeam ca atunci cand esti suparat pe "ai nostri" stupid power-addicted ladds&laddies, sa refaci poza:) cumva ca vad ca te pricepi si sa dai dupa ei.

Doi, adica 2:

Sigur, inca nu sunt sigur ca asta e my truth - desi uneori sunt sigur ca nu stiu nimic:).


Good night and good Cin-luck!

cinesseur spunea...

@ET: da, terbuia sa imi dau seama ca datorita acelor ochi ai o vedere atatd e agera ;) sunt atat de negativ-naucit incat imi scapa lucruri de o evidenta zdrobitoare. silly me! asa mi-a scapat in comentariul anterior si referirea la cartea din mainile Evei-Marie Saint. multumesc pentru ca ai incercat, mi-ar fi placut s-o gasesti asa cum mi-ar fi placut s-o primesc de la... voi (ai folosit pluralul, deci reiesea ca sunteti mai multi ET, iar eu mi-am imaginat ca faceti parte din grupul ET-ilor bibliofili) :) inca ma iluzionez ca exista rasplata pentru cei care stiu sa astepte, iar eu in asta imi pot da orice grad sau titlu didactic sau cum le-o zice treburilor astora).

cadoul tau e highly appreciated, chit ca imprimeul e de necomentat :) e la fel de exhaustiv ca nimicul! iar tu imi ceri, daca am inteles bine, sa refac nimicul... it's going to be hard, but I'll try.

Good morning, ET, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

ETphoneHome spunea...

Invisible ink post, please serios de data asta.

@Eg through Cin, time-machine post:).

:(((((((((((((( .

La 18.00 Cin da startul la un concurs. La 19.00 Eg(oland) scrie. Parerea mea e sa scrie.
Prima oara am avut citit ”Am impresia ca blogul arat acum ca un CREIER”. Nu crater. Creier.

cinesseur spunea...

@ET: de ce doar sa scriu? ma pot descurca si intr-un fel si in altul. plus ca cinesseur trebuie sa fie mai interactiv macar o data pe saptamana. deci, nu stiu de ce te-ai intristat, as prefera sa imi explici, please. as mai avea ceva de adaugat despre egoland. ar fi bine sa arate ca un creier. deocamdata (si asta e impresia mea) e (ca) un crater. pana nu trec peste intamplarea nenorocita care m-a adus in punctul asta, pana nu o interiorizez si izolez, nu pot scrie despre altceva. iar a insista asupra acestui subiect in public, over and over again, ar putea parea ceva de genul ultimate attention whore, iar asta chiar nu imi doresc. hope u understand that :)

p.s.: cred ca ai ramas restant cu definitia pt... Cin ;)

ETphoneHome spunea...

Cin as in ...
The following to be approved/removed/added/censored (it might need to!) by owner as a matter of choice:

Cin(ematic) - easy!

Cin(etic) - easy?

Cin(ema)! kinda simple la prima vedere but so tru(c)e.

Cin(derella) - smile.

(Gyr) Cin(guli) – Gir Cin(gulat) pe romaneasca noastra. Ma voi limita la asocierile pe care le consider at least obvious din definitia larga si exhausting. O chestie importanta in creierul nostru. Neglijat de multe ori ca importanta in descrierea conexiunilor corticale complexe (ee?). E chiar langa cortexul prefrontal(ma rog scoartza prefrontala a creierului adica aia de dinatintea fruntii sau, dupa caz, din spatele:. Cum, nu stii unde este acela si ce face? Ma rog noi invatam asta de mici, nu va faceti griji, ajung si pamantenii la asta in curand - e si vorba din popor ca fruntea lata lasa loc de ganduri si emotiii multe:); responsabil de activarea sistemului recompensator pe principiul vazut-placut-daca vazut si mai mult si mai mult e nasol dar merge si asa - se cheama dependenta. De bine sau de rau, cu nuantele respective. Nu prea depinde de ce anume e dependenta - gir asta functioneaza la fel atunci and e sa fie. Evident, de preferat ar fi sa fie de filme, dar de obicei este de droguri sau alte chestii (nu Van Gogh si Borges sau Joyce sau whatever). Culmea, preferinta sau decizia tot de cin(guli) asta tine! Gir Cin(guli) asta mai face sa-ti creasca sensibilitatea si, in acelasi timp (nu e loc si nu merita un blog on its own chestia, trust me) ramane una din cele mai importante regiuni de creier (sau corticale) implicate in luarea deciziilor, alaturi de partea prefrontala. Si uite asa, dopamina eliberata la omul dependent se proiecteaza la greu pe gir cinguli asta si, ca sa vezi, face ravagii in sistemul recompensator – in sensul ca ajută oamenii să memoreze semnalele care anunţă recompense si atunci asa consuma ei extra – en avant, in asteptarea lui Godot. Pentru ca in mod normal, dopamina asta si proiectiile ei de 16:9 in gir cinguli prietenul nostru si pe alte ecrane (propun nucleul accumbens si atat) face doar atat: apare cand recompense este complet noua sau peste asteptari sau este neasteptata (surprizele oferite de blogurile tale sunt exemplu de genul asta – nu mai dezvolt). Ce sa fac daca asta mi-a venit la la asociere dupa lecturi aprofundate?

continuam?

Misspelled and mis -phonetic “Cins” - pe principiul ce e bun in engleza poate fi rau in romana si viceversa (sau fara viceversa:)

Cin(ic) - "For what's in an "I" instead of an "Y"?

Cin(cretic) – we know that already:), somehow se vede ca poate fi scris si asa (ma rog, eu l-am gresit de cateva ori la inceputul folosirii, dar jur pe ROSU ca am mai vazut din astea).


Cultural Good-Luck whishes: Cin-Cin!

Desigur, subiectul merita “whole attention”. Ultimate.

@Cin: I'm kinda new in this Earth-blogging matters. Carevasazica inca nu aveti virtual shops for virtual blog-ink? Verde-rosie, alba-neagra, de care-o mai fi? Nu ma mai intristez si de data asta.
Vaz ce se intampla dupa dizertatia asta si apoi, raspund, normal, daca mai e cazul la ce nu e p.s. si a venit fara cerneala simpatica (ca inteleg ca nu e, desi nu am verificat peste tot).

Eu m-am gandit sa o iau in ordine - intai sfarsitul si, daca mai e timp, inceputul si mijlocul:).

Good night!

Iti reamintesc ca e voie sa nu plictisim cin(espectatorii) tai cu explicatiile anatomice si nu ma supar (ba chiar incep sa te rog) sa la tai profesionist.

Oricum, vezi comentarii lungi ca I'm an blogless ET, e clar, nu?

ETphoneHome spunea...

Am uitat ceva care era in cortex si nu a aparut

Cin as in ...
s(cin)tillating!!

adica din ... titlu:)

ETphoneHome spunea...

Bine Cin - thank you, dar nu e nici un efort sa scriu - nu fac asta zilnic, asa ca ..
Deci asa se poate dar atunci de ce scrie ca mesajul va fi aprobat? Eu zic ca trebuie sa se faca un refresh la blogosfera asta so earthly:).

Am scris usor. Pnetru ca am citit mult. One is gald to be of service/help/whatever.

Aaa... si mai era, of course...cin(ematic). Tot din titlu. Cred ca l-am subinteles in categoria ... cin(etic):).

p.s.: o sa te rog sa corectezi un "e" cu un "a". randul 120000 something.

e pacat ca prefrontalul sa-mi faca figuri cand ma dau earthly professor:)
See ya.

cinesseur spunea...

@ET: nu pot edita sau cenzura mesajele. pot doar sa dau reject, insa asta se intampla rar si numai in caz de nesimtire crasa din partea comentatorului sau daca respectivul e declarat de mine persona non grata. not applicable here :)

I must confess: I'm overwhelmed, drept pentru care iti multumesc pentru acest discurs cin-cretic absolut fabulos si pentru timpul pe care l-ai alocat pentru a-l scrie. it's highly appreciated :) see you around :)