Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

04 decembrie 2010

December CineQuiz (Algernon edition)


Iată că am ajuns și aici: primul CineQuiz organizat pe Cinesseur fără ca eu să-mi bag nasul. Altfel spus, ediție specială CineQuiz sau Algernon edition. Cine e Algernon și de ce am optat - temporar - pentru soluția asta nu mai spun. Cei care frecventează acest blog știu, ceilalți află din mers. Sau nu!

Ok, then! Omul a ales screenshot-urile, tot el a schimbat și regulile, după cum urmează:

- pentru a fi declarați câștigători, concurenții trebuie să recunoască măcar două din filmele din care au fost excizate imaginile de mai sus (vor fi indicate numele filmului, regizorul și anul apariției; răspunsurile incomplete vor conta doar la impresia artistică)
- nu se oferă hinturi
- toate răspunsurile, corecte sau nu, vor rămâne în "moderation room" până în momentul anunțării rezultatelor
- în secțiunea comentarii, prin intermediul căreia se pot trimite variantele de răspuns (maximum 2/participant), opțiunile anonymous și name/url au fost dezactivate.

Mai trebuie cunoscute și aceste două lucruri:
1. concursul va ține de azi, 4 decembrie, ora 4 PM, până duminică, 5 decembrie, ora 3 PM.
2. rezultatele se vor anunța o oră mai târziu, laureații urmând să intre în posesia premiului în ziua de luni (de Moș, adică).

Premiul: un film din categoria celor de care nu am auzit nici (măcar) eu!!!

Baftă, deci!

P.S.: Cine dorește să comenteze off topic o poate face, dar numai pe proprie răspundere!

Un comentariu:

dedulea spunea...

pentru impresia artistica:
Red Riding: In the Year of Our Lord 1974, Julian Jarrold, 2009

iar peisajul industrial si pacalicii cintind pe capota mertzanului poate sa si-i bage algernon intr-un sac