Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

05 decembrie 2010

December CineQuiz - Algernon edition (rezultate)

Rezultate e aiurea spus. A fost o singură tentativă și aceea condamnată - de regulile organizatorului - să conteze doar pentru impresia artistică. Pe scurt, fiindcă pe lung nu prea e nimic de adăugat: 0 răspunsuri corecte, 0 câștigători (trebuie să recunosc că mă încearcă o senzație bizară, ceva între tristețe și enervare). E un bilanț la care nu mă așteptam! Și o premieră, de asemenea.

Răspunsurile voastre ar fi trebuit să arate așa:

1. Red Riding: In the Year of Our Lord 1974 (dir. Julian Jarrold, 2009)
2. Heat (dir. Michael Mann, 1995)
3. Le huitième jour (dir. Jaco van Dormael, 1996)

Dacă are vreo relevanță, eu știam două din trei (primele două, mai exact). Mă bucur, totuși, că a fost cineva care a recunoscut-o pe Rebecca Hall în prima parte a trilogiei Red Riding, miniserie british premium pe care n-ar trebui s-o ratați. Mai ales dacă v-au plăcut Zodiac, The Wire sau Twin Peaks, chit că sunt diferențe mari între ele.

Mesaj de la Algernon (pe email):  

Mulți ați fost, puțini am rămas. Mai nimeni, de fapt! Se pare că e mult mai greu fără hinturi, fără Google și cu reguli stricte. N-am vrut să demonstrez nimic. Am organizat un concurs și atât. My way! N-am nici o urmă de regret că a ieșit așa. Ori suntem cinefili, ori nu mai suntem, nu? Mă puteți înjura cât vreți, numai că problema rămâne tot la voi, nu la mine. Vă mulțumesc pentru atenție și vă doresc ce-mi doriți și voi mie. Keep watchin'!