Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

10 iunie 2012

Articol PartyTIFF 10: Încă o dată am avut dreptate (ca Evenimentul zilei pe vremuri)

Trofeul Transilvania, în valoare de 15.000 de euro, oferit de Institutul Cultural Român (ICR), merge anul acesta în Norvegia: Oslo, 31 august / Oslo, August 31st, în regia lui JoachimTrier.” (citat din anunţul postat pe site-ul TIFF)

Am avut dreptate când am spus ca Oslo, 31 august e cu 10 clase peste tot ce a avut competiţia de oferit. Nu ştiu ce a fost în capul (că minte = onestitate sigur nu a fost!) selecţionerului (şi nu mă refer la Nea Piţi), însă dacă eşti cu toate simţurile la purtător, între care bunul simţ e cel dintâi, e nepermis să înghesui sub aceeaşi umbrelă submediocrităţi sforăitoare ca The Loneliest Planet (simply horrendous!) şi Á annan veg al islandezului Hafsteinn Gunnar Sigurðsson, cel mai bine plasat în lupta inegală cu filmul lui Trier.

În fine, bine că a ieşit aşa... Poate sunt eu prea dur şi nedrept!