Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

02 februarie 2010

Am I good or what?

Best Achievement in Directing (aka Best Director): 5 din 5
Best Performance by an Actress in a Leading Role: 5 din 5 (cu precizarea că Meryl Streep a fost nominalizată, finalmente, pentru Julie & Julia, deci mai bine nu făceam modificarea de ultimă oră)
Best Motion Picture of the Year (aka Best Film):
8 din 10 (nu am luat în calcul District 9, mergând pe mâna bătrânului Clint, ignorat completely şi - tot o problemă cu cifra 9 - Nine a rămas pe dinafară, în locul acestuia fiind preferat The Blind Side)
Best Performance by an Actor in a Leading Role: 4 din 5 (a apărut pe turnantă Jeremy Renner)

Acesta e ţintarul pariurilor mele la Oscar Nominees 2010 (full list here). Ştiu că aţi vrea să mă felicitaţi cumva (:D), din păcate no se puede! Trecând la chestiuni serioase, pe 7 martie, data decernării statuetelor, anticipez o bătălie dură între Avatar şi Inglourious Basterds. Altfel spus, între un non-film şi un meta-film. Opţiunile mele sunt clare. De opţiunile "alegătorilor" mi-e cam teamă. Arbitru: The Hurt Locker.

P.S.: Nici la secţiunea hors concours nu m-am descurcat tocmai rău, ba dimpotrivă: în afară de Melanie Laurent, pe care o vedeam între cele 5 la rol secundar feminin, am anticipat tot.