Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

25 februarie 2010

Denmark: the land of deadly sins


Evident, von Trier nu e sănătos la cap, dar - în felul lui - e amuzant (imitatorii sunt şi mai betegi, nu întotdeauna şi mai amuzanţi: later edit). Imaginați-vă cam ce scandal vecin cu apocalipsa s-ar fi iscat în România dacă am fi avut de-a face cu astfel de "spoturi" de promovare a turismului. Imagine that!

P.S. (25 februarie, ora 11.30): Din cauza oboselii şi neatenţiei (postul era programat de aseară) am lăsat deschise comentariile. Între timp, am remediat situaţia.Le mulţumesc celor doi vizitatori care au considerat de cuviinţă să îşi exprime punctul de vedere şi îmi cer scuze faţă de cei care ar fi vrut să adauge şi ei una, alta. A fost o regretabilă eroare. Nu cred că se va mai repeta.

2 comentarii:

pantacruel spunea...

din intamplare, imi place enorm von trier si am fost in danemarca (am o cumnata acolo). mai mult am in plan sa-mi petrec craciunul pe acele meleaguri.
evident, poate nici eu nu sunt sanatos la cap, dar spun ca spotul de pr0movare cu pricina e genial! :))

Cosmin spunea...

Cred că s-ar isca un scandal cel puțin de nivel european dacă nu chiar mondial. Și dacă stau și mă gândesc mai bine, la cum merg lucrurile la noi întreaga țara ar încuraja spoturile dacă ar fi făcute de un ”erou” național de seama lui Lars și doar restul lumii s-ar oripila...
Oricum, băieții de la Onion l-au imitat înduioșător de bine pe von Trier.