Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

12 mai 2010

High on a happy vibe

Tocmai am primit cadou (persoana îmi e atât de dragă că nu îi voi dezvălui aici nici măcar inițialele, mă mărginesc doar la a-i mulțumi public) soundtrack-ul Baariei (compus de prodigios-infatigabilul Ennio Morricone, dacă mai era cineva care nu știa).

E
x
c
e
p
ț
i
o
n
a
l!

Și, practic, n-am spus nimic cu asta. Vă spun atât: faceți orice pentru a-l obține. O să fiți alți oameni după ce-l veți asculta! Poate sunt eu mai sensibil, însă pe mine m-a purtat prin toate stările posibile și imposibile, plus că am revăzut mental tot filmul lui Tornatore. Transcedental! Transportor blindat în alte lumi. Încerc, totuși, să nu mă las pradă emoțiilor (parcă așa spun oamenii simpli, nu?).