Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

15 iunie 2013

Cvasimilitudini (LXI) [Mulaje]

Screenshot from Mrs. Doubtfire (dir. Chris Columbus/1994)

 Screenshot from Somewhere (dir. Sofia Coppola/2010)

Despre Mrs. Doubtfire nu-s multe de spus. L-am văzut când a apărut, într-o vreme când lui Chris Columbus încă îi mai mergea cornul cu producţii care aparent flatau inteligenţa publicului (spre deosebire de cele ale emulilor săi din de-acum, care nu ratează nici o ocazie pentru a o insulta). N-am simţit nevoia să-l revăd. Era o reprelucrare lejeră şi destul de isteaţă a lui Tootsie, dar nimic mai mult! Peste prima imagine am nimerit întâmplător, graţie unei redifuzări pe nu mai ştiu ce canal. Imediat am făcut conexiunea cu Somewhere (revăzut de câteva ori frame by frame), unde secvenţa respectivă era mai mult decât un gag. Nu mai pun link, că am tot pus şi de pomană: tot numai ce vă e familiar citiţi. Nu care cumva să vă treziţi cu vreo disonanţă perceptivă, doamne fereşte, e incurabilă... Găsiţi recenzia pe blog dacă vreţi, dacă nu fuck off! Tot ce vreau să mai spun (şi nici măcar nu mă interesează dacă vă interesează) e că Somewhere e genul ăla de film care chiar vorbeşte despre timp şi feluritele lui forme de agregare/conjugare. Şi nu-i nimic de râs!