Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

22 septembrie 2009

Încă unul şi-apoi ne revenim

Update: A fost (pentru unii dificil as hell, pentru alţii ultra-easy)! Şi s-a terminat pentru că decalez din nou anunţarea răspunsului (cu o oră). Aşadar, pentru cei care nu au chef să citească şi comentariile, anunţ aici: secvenţa de mai sus e din Withnail & I (r. Bruce Robinson). Concluzia nu rezolvă nimic pentru că lucrurile stau ca la început, adică aşa şi nu altminteri: dacă nu ai văzut filmul e complicat să indici corectamundo soluţia quiz-ului, fie că momeala oferită e "moartă" sau "vie".

Deşi e priceput la filme, domnul spre care v-am direcţionat cu link-ul, zice cu privire la quiz-ul anterior că a fost dificil şi că, în general, ghicitorile statice (a se citi screenshots) propuse de mine sunt pentru obsedaţi ai genului. Sunt de acord cu a doua parte a afirmaţiei, cea cu obsesiile (a se vedea şi statement-ul acestui blog - Hello stranger...). Ba mi se pare flattering, aşa că nişte mulţumiri se impun (thanks!).

Cum eu sunt receptiv de felul meu, ba mai mult, îmi place să cultiv un dogmatism flexibil, schimb forma de prezentare a quiz-ului şi vin cu acest fragment, să-i spunem animat, ale cărui date de identificare - minimale: nume film + regizor - vă invit să le demascaţi. Mister P. sugera că ar fi mai uşor în felul acesta. Rămâne de văzut după ora 18.00: e sau nu e?, a fost sau n-a fost?

18 comentarii:

claude spunea...

Withnail & I

claude spunea...

Bruce Robinson

Stoenescu Adrian spunea...

Withnail & I; 1987; regia: Bruce Robinson

pantacruel spunea...

merci mister d,

cum spuneam, chiar acum am dat de noul tau 'concurs' (ca sa nu-i zic test) :p

asadar este ora 13.58. am ajuns acasa, am gasit secventa, si incerc sa dau un raspuns prin care sa iau corigenta la 'cinematografice' :P

cinesseur spunea...

take your time but time is clickin' away :)

mathilde spunea...

withnail and I - 1987
nu te joci cu fanii lui richard grant

pantacruel spunea...

m-am gandit mai bine de 30 de minute si nimic, nimic! :)
am recunoscut jimy hendrix (daca urechea nu ma insala) si nu-mi vine in minte numele actorului din plan indepartat.
in rest nimic.
nu cred ca am vazut filmul. sau adca l-am vazut l-am sters de pe retina...

cum ziceam, greu, domnule, greu... :)

cinesseur spunea...

ca să te motivez suplimentar îţi pot spune că există deja 3 răspunsuri corecte date în urmă cu câteva ceasuri (le voi publica după ora 6, situaţie înc are dialogul ăsta va fi un pic awkward).

hai că poţi!

pantacruel spunea...

vestea asta chiar m-a dezarmat total. am devenit subit flower power.

sa castige cei mai buni, eu prefer sa raman in sala, pe ultimul rand :D

cinesseur spunea...

nu-i deloc bine, dar am o armă care te va remonta: îţi dau filmul pentru că-l meriţi (atenţie: nu e premiu de consolare!). ce zici de asta?

pantacruel spunea...

si inca ceva. cum oare poti raspunde corect daca nu stii despre ce film este vorba. cum se intampla si cazul meu acum? :)

devine exact ca la loto 6 din 49, iar eu nu prea am noroc la extragerile astea ;)

pantacruel spunea...

filmul il vreau, desigur, dar nu inteleg de ce il merit.
merci oricum :)

cinesseur spunea...

cum adică de ce îl meriţi? păi în primul rând pentru că nu l-ai văzut şi, în al doilea, tocmai pentru că nu l-ai văzut nu e posibil ca un ahtiat după cinema ca tine să rămână cu minusul ăsta în portofoliu. cred că-s motive rezonabile, nu?

legat de întrebarea precedentă, cred că ai putea răspunde dacă ai recunoaşte vreun actor. apoi, fie prin eliminare, fie prin presupuneri, ai putea nimeri răspunsul corect.

pantacruel spunea...

corect.

dar daca nu nimeresc? urasc sa nu nimeresc, daca intelegi ce vreau sa spun! :))

astept filmul. trebuie sa il vad.

cinesseur spunea...

@femei100%: ai un nick mortal (just wanted u to know that!)

pantacruel spunea...

chiar ca n-am mai auzit de un asa (re)nume bengos! :)
e cool omul, nu mai incape vorba...

Anonim spunea...

pe bruce il cheama totusi robinson...ca sunt si-asa destui andersoni :)

cinesseur spunea...

@anon: modificat. nu mă-nvăț minte niciodată, asta e!