Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

05 septembrie 2009

Tarantino Week - a kind of closure

Ar mai fi fost multe de spus despre cineastul care a monopolizat pentru o săptămână acest blog. Din păcate, nici timp n-a mai fost, nici inspirație nu am mai găsit. Închei oficial, așadar, Tarantino Week, cu satisfacția că am reușit să capacitez energiile unora dintre voi (de a vedea sau scrie despre filmele celui în cauză), dar și cu oarecare insatisfacție, deoarece am acumulat o restanță (de care mă voi achita, finalmente).

Una peste alta, mie mi-a plăcut, a fost fain, entertaining și provocator subiectul. Vor mai urma, no doubt about it, și alte săptămâni dedicate unora sau altora dintre obsesiile mele/voastre. Până atunci, însă, așa cum s-a angajat într-un comentariu postat pe-aici, pe undeva, îi revine lui verbiaj. (punctul face parte din renumele lui) misiunea (dificilă, IMHO) de a postfața acest dosar tematic. Deadline-ul pe care și l-a asumat expiră duminică, la ora 23.59.

And now, some other tiny little pieces from an Auteur's works!

Fabienne: Whose motorcycle is this?
Butch: It's a chopper, baby.
Fabienne: Whose chopper is this?
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.
(sau unul din micile poeme scrise de Tarantino; altul ar fi "I'm Buck and I'm here to fuck", rostit de un redneck cu accent texan, firește)

"Operațiunea Portbagajul" sau încă un trademark Tarantino


Ținta mea pentru uichendul ăsta!

10 comentarii:

Diana spunea...

Uaa, avem aceeaşi ţintă. A mea e diseară. Încă nu ştiu dacă să profanez sala cu mâncare sau să mă dedic într-un mod foarte exclusiv filmului.

L'emmerdeur spunea...

în ciuda faptului că nu am fost niciodată un gan tarantino, fără a motiva nici măcat o secundă că nu îmi place pentru că "nu îmi place", mi-a plăcut să mă perind pe aici.

PS: adică vrei să spui că te vei uita la cel din '70 sau '80?

cinesseur spunea...

@Diana: sfatul meu? dedică-te exclusiv filmului. mi-ar plăcea să ştiu că suntem în aceeaşi sală şi că nu ronţăi nimic :)

@Bogdan: e;ti un special guest star al acestui blog, deci, please, dont go away.

da, voi revedea filmul lui Castellari pentru a putea compara apoi cu cover-ul (a kind of, desigur) tarantinian.

L'emmerdeur spunea...

nah, păi nu am spus că o să plec. :)) nu scapă nimeni aşa de uşor. vizionare plăcută la mall. sper să nu vi se întâmple şi vouă ce am păţit eu.

vali spunea...

vroiam sa te felicit si eu ptr. initiativa- asa efort merita si ceva feedback!
altminteri filmul e misto - vizionare placuta!(desi cre' ca tre' sa revezi mai multe filme ca sa prinzi toate catchurile)

Diana spunea...

Mi-au stricat corporatiştii toate planurile. Sunt spiritual dezamăgită. Fiţi-ar "aveţi 18 ani?"-ul lor...

cinesseur spunea...

@bogdan: am zis să nu dispari de pe radar fiindcă tonul tău era de genul (sau așa l-am perceput eu): veni, vidi, pa!

@vali: mulțumesc pentru aprecieri.

@diana: păi n-ai opșpe?

Diana spunea...

Dacă-i aveam mă mai deranja conceptul? Dar o să-i am. Peste câteva luni...

cinesseur spunea...

nu mi-am imaginat - după scriitură - că ai putea avea mai puțin de opșpe, una la mână și a doua, nu mi-am imaginat că pot exista astfel de restricții (asta și fiindcă nu prea merg la cinema în mall-uri). cred că în cazul ăsta va trebui să aștepți DVD-ul (estimez că prin noiembrie va ieși).

L'emmerdeur spunea...

hai nu fii rău! uneori e mai bine sî nu mai "zicii" nimic.