Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

21 septembrie 2009

Quiz impromptu

Nu e pe premii. E pe orgoliu. De cinefil. Până mâine, marți adică, pe la nămiezi (13.00). Întrebarea ar fi: pentru ce film a acceptat MGM să-și înverzească blazonul? Hint: regizorul și-a rezervat un cameo în care pierde... autobuzul. Name it!

Update (marți, 22 sept., ora 9.00): Așa vă vreau ostașii mei (de ambe sexe!). Mi-a plăcut reacția voastră și o apreciez ca atare. Mai că v-aș da un premiu, așa, simbolic... Better not! Not this time. Vă mulțumesc doar și declar "stop joc" mai devreme decât era preconizat (ora 13.00). Nu blochez comentariile ce vor mai veni, însă acestea - dacă au ca obiect răspunsul - nu vor mai avea același farmec exhibitivo-cognitiv! Totuși, nu mă pot abține și vin cu un... supliment! HI deserves it (nu e nici o eroare la mijloc: când vine vorba de Hitchcock așa ar trebui ortografiat pronumele personal la a III-a sg.).

9 comentarii:

ana spunea...

north by northwest

mathilde spunea...

North by northwest - Hitchcock 1959

claude spunea...

Hitchcock(North by Northwest)?

vali spunea...

north by northwest :)

pantacruel spunea...

mister dj,

eu, unul, habar nu am de asa ceva. imi plac filmele, imi place sa scriu despre ele, chiar daca nu am nici talent, nici nerv, insa 'ghicitorile' cinematografice pe care le propui mi se par mult prea dificile. uneori. :)
as spune ca se adreseaza, de cele mai multe ori, obsedatilor (in sensul bun al cuvantului) genului!

sper ca nu te superi ca iti spun asta.

as gusta mult mai mult o minisecventa, un minidialog, decat o fotograma (dintre alte milioane de fotograme ale unui film, un film dintre milioane si milioane de filme).

in concluzie pot spune ca am sanse ceva mai mici decat la loto ca sa nimeresc raspunsul corect,
chiar daca ma uit cu placere la filme de cand ma stiu :)


deci... north by northwest? sa mor daca stiu... :D

pantacruel spunea...

nici n-am mai apucat sa citesc si update-ul :)

pantacruel spunea...

si evident sa vad secventa de mai jos.
asadar, cum spuneam, greu dom'le, greu! altadata era mai simplu ;)

cinesseur spunea...

@all: cum zice Cohen, thank you friends!

@pantacruel: nu aş zice că de data asta a fost dificil, gândindu-mă că până la ora închiderii, cumva intempestivă, au fost 4 răspunsuri, toate corecte.

din punctul meu de vedere, fotogramele astea sunt cele mai nimerite forme de a vă aţâţa orgoliul. plus că sunt o probă irefutabilă a vederii, nevederii sau revederii filmului din care sunt extrase. e drept, o secvenţă "vie", cu sunet şi mişcare, ar fi mai accesibilă, numai că nu prea mă încântă asta: ar contrazice raţiunea pentru care există acest blog. totuşi, pentru că sunt flexibil sunt dispus să verific teoria de pe urmă, aşa că ghicitoarea video pe care o voi posta în 5 minute îţi este dedicată. să te văz, domnule, şi să văz ce-ţi poate pielea de "pantafilmuel", vorba unui prieten virtual comun.

pantacruel spunea...

merci d :)
am fost plecat pt cateva ore si abia acum am citit raspunsul. sa vad ce imi poate pielea prin urmare ;)

dar sa stii ca ma simt ca la examen, domn profesor :D