Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

17 septembrie 2009

Quizzy quiz powered by PCR (ediţia pe septembrie)

Update (18 septembrie, ora 20.00): Game over. E a doua oară în istoria Cinequiz-urilor când răspunsul s-a lăsat atât de mult așteptat încât, finalmente, nici n-a mai sosit. Mulțumesc tuturor celor care au încercat, le mulțumesc și celor care nu au încercat, nimic nu se pierde, totul se recuperează, așa că v-aștept și luna viitoare. Ar mai fi de punctat un singur lucru: acesta! Weekend fain evribadi.

Pentru că tot se apropie 1 octombrie, iar unii încă mai sărbătoresc o mare revoluţie întâmplată în acea lună, se dă un screenshot cumva tematic. Se cere: numele filmului din care a fost extras şi al regizorului responsabil. Se mai dă celui/celor care va/vor da răspunsul corect un premiu de mare tracţiune. Deadline: vineri, 18 septembrie, ora 20.00. Rețineți un amănunt cel puțin interesant: numai răspunsurile incorecte se publică înainte de ora fixată! Baftă delo delo.

16 comentarii:

Stoenescu Adrian spunea...

m-a facut sa ma gandesc la Utomlyonnye Solntsem, dar sincer nu cred ca asta e raspunsu'

cinesseur spunea...

nici eu nu cred, de-aia l-am și publicat :) un posibil hint: filmul nu e rusesc.

L'emmerdeur spunea...

cred că e de la San Remo 1980 :)) nu ştiu de ce te iei tu de 1 octombrie. ştiai că un sfert din polulaţiunea Globului îmi sărbătoreşte ziua de naştere?

cinesseur spunea...

@Bogdan: lol... să zicem că aveam un hint ;)

pantacruel spunea...

nu pot sa-mi dau seama, nici daca imi mai dai (inca) un hint! :)

cinesseur spunea...

încă un hint? ok. să zicem că în acest film unul din actorii de bază e Ralph Fiennes.

pantacruel spunea...

eee... asta e altceva maestre! acum am la ce sa ma gandescs printre picaturi :)

TOMO.ro spunea...

cu ajutorul indiciilor incerc sa ghicesc daca este vorba de Martha Fiennes si Onegin?

daca nu mai incercam

cinesseur spunea...

for both of you: time is ticking away :)

L'emmerdeur spunea...

Time is tickin' away... you've gotta live your life day by day
...happy or sad, good or bad,... life is too short...

cinesseur spunea...

nici măcar 30 de minute nu mai sunt!

pantacruel spunea...

am uitat ca era si un dead line. eram la servici si stii cum e... :D

als spunea...

... pai deadline-ul era expirat inca de cind ai pus anuntul - 'vineri 18 AUGUST'! :))))

cinesseur spunea...

@als: asta cu data greșită e trademark la mine. la job am aceeași problemă, mai ales când lucrez pe un format vechi în care trebuie să schimb doar coordonatele temporale. mereu uit ceva care mă trădează. anyway, n-a remarcat nimeni în afară de tine, așa că nu se pune problema vreunui viciu de procedură :)))

als spunea...

... nici n-am insinuat k ar fi fost vba dspr vreun 'viciu de procedura'! doar k m-a amuzat ac perspectiva inversa a deadline-ului - asa, a la charlie kaufman somehow...

asta-mi aduce aminte de butada aia a lui auden: 'nimeni nu spune: "te voi iubi miine dimineata la 8!"'
eu zic k o poti face, cu conditia sa nu precizezi care 'miine' ;))

cinesseur spunea...

nici eu nu am insinuat că ai fi insinuat, doar că în calitate de organizator al concursului m-am gândit mai întâi la aspectele tehnice pe care le-ar putea implica o astfel de eroare, nu la cele metafizice (de tip Kaufman) la care, de altfel, de data asta, nu m-am gândit deloc ;)