Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

20 septembrie 2009

Mad Men merge din nou la Emmy. S-a întors cu 6 premii!

Update: Deci da, Mad Men n-a făcut figuraţie la Emmy. A primit 6 distincţii, inclusiv una care-i (re)confirmă valoarea: Outstanding Drama Series. Bryan Cranston (Breaking Bad) a câştigat la categoria cel mai bun actor într-un serial dramatic, deşi mai erau pe-acolo Gabriel Byrne (In Treatment) şi Michael C. Hall (Dexter), iar la actriţe a triumfat Glenn Close (and I'm so happy for her!) pentru magistrala partitură din Damages. Lista completă e găsibilă aici.

Ia să vedem noi câte Emmy-uri înșfacă în noaptea asta Mad Men?! Are 16 nominalizări la tot soiul de categorii, însă e abia pe locul III la capitolul ăsta, după Grey Gardens (mă-ntreb iar, ca prostul, câți au auzit de acest film înainte să devină fani avizi) și 30 Rock cu... 22! N-am de gând să fac night live-blogging, așa că dacă o fi careva mai rezistent și împătimit ca/decât mine îl rog să lase mesaje la post restant (aka nuanțe). Le public mâine, după ce mă trezesc (până inventează blogger.com un robot care să preia moderarea comentariilor nu prea am altă soluție).

3 comentarii:

L'emmerdeur spunea...

este şi 30 rock pe acolo? wow. asta pentru că am început şi eu să îl urmăresc pe tevereu.

claude spunea...

Se pare ca serialul a luat doua premii Emmy:cel mentionat de tine plus Outstanding Writing for a Drama Series.

cinesseur spunea...

@claude: a luat 6. am refăcut textul, thank's for input!